DryShield T-shirts met oksel pads

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Harris
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 28 jan 2008, 20:58
Contacteer:

DryShield T-shirts met oksel pads

Bericht door Harris »

He mensen,

Ik heb dryshield t-shirts met oksel pads besteld een half jaar geleden en het werkt geweldig.

Maar nu beginnen de t-shirts gebreken te vertonen de t-shirts houden niet meer het vocht tegen en oksel plekken zijn weer terug :(. Weet iemand of dat komt doordat ik ze gewoon in de was machine doe ?

Met vriendelijke groet,

Harris.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Op de gebruiksaanwijzing staat geloof ik dat je ze ook op de hand moet wassen. Ik heb zelf ook zo'n shirt maar ik vond het effect sowieso al een beetje tegenvallen dus ik gooi hem ook gewoon in de wasmachine... Maar tis denk ik wel beter om ze niet in de wasmachine en droger te doen.
kebabke
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 15:20
Contacteer:

Bericht door kebabke »

hallo :(

Khad een vraagje ivm die t-shirts.
Hoe doen jullie dit in de zomer?
Doet ge dan da tshirt aan en dan daarover nog een tshirt van eigen smaak aan of gaat da ni?

Ik gebruik nu axitrans ik heb het gevoel dat het werkt
allee tis minder ma kzweet nog altij in school-momenten en alsk wegga ofzo
dus zit ook altijd met een blouse aan voor het te verbergen.
Maar met het mooie weer dat weer daar is verklaren de mensen mij dan als zot dus da gaat dan ni .

groetjes
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik draag de Dry shield met ingenaaide okselpads dagelijks met veel succes. Meestal draag ik een pak of ga ik casual met een overhemd. Sinds een half jaar ga ik zelfverzekerd naar het werk doordat ik dry shield met ingenaaide okselpads onder mijn pak of overhemd draag. Ik geef presentaties en heb veel contact met andere mensen in mijn functie. Voor mij zijn deze t-shirts echt een uitkomst, in combinatie met het gebruik van oxybutynine voel ik mij op en top op mijn werk, bij bedrijfsuitjes (etentjes), verjaardagen etc. Wanneer het zomer wordt gebruik ik daar nog eens per 2 weken odoban bij, dat is mijn manier om met dit overmatig zweten om te gaan, en het bevalt uitstekend! Het is onderdeel van mijn leven geworden, en het is zeer goed te doen.
ambrose
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 31 mar 2015, 07:42
Contacteer:

Re: DryShield T-shirts met oksel pads

Bericht door ambrose »

de site werkt bij mij niet, maar het lijken me wel hele handige dingen!
is de site opgeheven ofzo, want de rest van mn internet doet het wel gewoon, en dat zou jammer zijn..
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: DryShield T-shirts met oksel pads

Bericht door Thijs »

ambrose schreef:de site werkt bij mij niet, maar het lijken me wel hele handige dingen!
is de site opgeheven ofzo, want de rest van mn internet doet het wel gewoon, en dat zou jammer zijn..
checkout http://www.zweetikveel.nl/

tis 12 dry tshirts geen dryshield maar ik denk dat het hetzelfde is.

gr Thijs ;)
GinoGino
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 08 apr 2015, 15:08
Contacteer:

Re: DryShield T-shirts met oksel pads

Bericht door GinoGino »

Hallo,

In België kan je ze ook vinden bij scabeau.com. Zijn deze ook in Nederland verkrijgbaar?
Alex.123
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 22:56
Contacteer:

Re: DryShield T-shirts met oksel pads

Bericht door Alex.123 »

GinoGino schreef: di 14 apr 2015, 15:50 Hallo,

In België kan je ze ook vinden bij scabeau.com. Zijn deze ook in Nederland verkrijgbaar?
Geen idee, ik heb shirts van zowel scabeau als rbj gehad, fijnste vind ik zelf fibershirts(.nl), helpt goed tegen mijn okselzweet probleem en prima kwaliteit.
Laura1990
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 22 feb 2018, 15:19
Contacteer:

Re: DryShield T-shirts met oksel pads

Bericht door Laura1990 »

Ik vind de shirts van RJ inderdaad ook fijn, zij hebben Scabeau overgenomen volgens mij https://www.rjbodywear.com/anti-zweet-shirt-rjbodywear
VanDam
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 21 feb 2018, 18:40
Contacteer:

Re: DryShield T-shirts met oksel pads

Bericht door VanDam »

Alex.123 schreef: vr 16 feb 2018, 18:34
GinoGino schreef: di 14 apr 2015, 15:50 Hallo,

In België kan je ze ook vinden bij scabeau.com. Zijn deze ook in Nederland verkrijgbaar?
Geen idee, ik heb shirts van zowel scabeau als rbj gehad, fijnste vind ik zelf fibershirts(.nl), helpt goed tegen mijn okselzweet probleem en prima kwaliteit.
Ik heb ze ook van fibershirts, mooie oplossing!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht