Verkleuring in kleding... lees even door !

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Gebruiker
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 09 jun 2010, 10:49
Contacteer:

Verkleuring in kleding... lees even door !

Bericht door Gebruiker »

Hoi, Ik heb veel topics hier gelezen maar vindt nergens een antwoord op mijn vraag.

Als ik zweet, niet overdadig veel, dan verkleurt bijvoorbeeld mijn kraag van mijn gekleurde polo. Ook bij veel zweten op de rug bij warm weer, willen gekleurde polo's op de rug vlekken gaan vertonen.

Het gaat mij niet om de kleding, want die kan ik toch weggooien, maar ik heb gehoord over een homeopatisch middel dat ik zou kunnen innemen / smeren waardoor mijn zweet niet meer mijn kleding uitbijt.

Kan ik dus op de een of andere manier ervoor zorgen dat mijn zweet die verkleuring niet meer veroorzaakt ?

Dat mijn zweet minder zuur wordt oid ...

Ik rook niet, drink niet, eet gezond en sport zeer frequent. Ook heb ik geen overgewicht oid.... Maar toch is mijn zweet zuur of basisch zodat het mijn kleding verbleekt....

Mijn zweet stinkt niet, en ik zweet wel snel maar niet overdreven veel. De verkleuring vindt plaats bij zowel splinternieuwe kleding als kleding die al een paar keer gewassen is.

Ik hoop dat iemand weet of er zo een middeltje bestaat en of het werkt ! En waar te krijgen, eigen ervaringen, bijwerkingen etc etc......

Wie helpt mij verder want het is echt zonde dat ik splinternieuwe kleding direct kan weggooien door de verkleuringen.....

Dank alvast !!!

Groeten, D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht