Latex T-shirt

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Latex T-shirt

Bericht door Hissederim »

Hallo,allemaal

Het is lang geleden dat ik deze website hebt bezocht.
Zoals jullie weten heb ik paar coolvest uitgeprobeerd,het koel systeem met batterijen en dikke kleding heeft niet geholpen want het geeft geen airco effect.
Ik heb zilvergaren tshirts uitgeprobeerd helpt ook niet gaat gewoon door de tshirt heen,je blijft gewoon nat.
Ik kan oxybutynine ook niet meer gebruiken want ik gebruik andere medicijnen.
We hebben allemaal wat geprobeerd voor sommigen resultaat en voor sommigen geen resultaat.
Onze zweten is abnormaal het heeft niks te maken met reguleren van onze lichaams temperatuur, dan dacht ik er zijn mensen die latex kleding dragen zowel s'winters als zomer's.
Ik heb nu een transparant tshirt besteld van latex,dat trek ik aan en dan trek ik normale katoenen tshirt ,want als wij onze zweet plek niet willen laten zien dan maar op deze manier,ik laat jullie weten over mijn bevindingen.
Trouwens ,er zijn webwinkels en zijn allemaal duur begint met een prijs van 67 euro maar ik heb een andere website gevonden daar kost 31 euro.
Ze hebben nu meerdere kleuren,paars,zwart,rood,wit en geelachtig transparant
Als de test goed uitkomt dan koop ik ook nog wit,dit is ideaal wanneer je naar bruiloft gaat en je moet kolbeer dragen,dan trek je eerst latex wit daarna wit overhemd dus je blijft met je kolbeer lekker droog..
Laatst gewijzigd door Hissederim op za 22 jan 2011, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: Latex T-shirt

Bericht door Hissederim »

Ik ga hier samenvatting maken van mijn uitvoerige testen.
Voor de test lange afstand lopen +/- 8 km ongeveer 1.5 uur.
Ik ga komende week test ik meer uit,maandag bestel ik onderbroek dan ga ik ook nog met onderbroek uit testen.
Elke test die ik uitvoer laat ik jullie weten..
Latex moet je ook nog poederen om te zorgen dat het niet aan elkaar plakt.
Je moet na uittrekken met koude water wassen nooit in de wasmachine doen.
Poeder koopte ik bij etos,is goedkoper,100 gram met menthol €1.55.het is talkpoeder dus als je bij een andere drogist koopt vertel dat je voor latex wilt gebruiken want er zijn ook baby talkpoeders.

Gisteren latex aangetrokken aan blote lichaam.

1_Trui armen niet kletsnat,alleen bepaalde plekken,ik zei eerst hele trui armen was nat maar dat was niet zo.
2_Trui hellemaal onderaan bepaalde plekken kletsnat.
3_ Klein beetje ademhaling probleem.
4_Onderbroek voorkant kletsnat
5_Latex aan blote lichaam is niet comfortable maar mischien kan het zijn dat mijn lichaam is niet gewend.
6_Tijden s lopen voel ik koude aan mijn lichaam maar wanneer ik stop dan merk ik zweet druppels glijen naar beneden en geeft ook nog warmte sensatie maar het is niet hefig.
7_broek voorkant boven kletnat.


onderhemd zonder mouwen met latex,dus eerst onderhemd en dan latex aantrekken.

1_Trui armen niet kletsnat alleen klein bijtje onderde oksels.
2_Nek trui kletsnat maar niet veel.
3_Geen ademhalingsprobleem.
4_Broek achterkant boven bepaalde plekken kletsnat.
5_Broek voorkant boven droog.
6_Tijdens lopen of stoppen voel ik klein bijtje warmte het is aangenaam.
Trouwens hele hemd is kletsnat.

Katoen Tshirt zonder mouwen met latex,dus eerst katoen tshirt en dan latex aantrekken.

1_Trui armen hier en daar natte plekjes,onder de oksel van trui is droog.
2_Nek Trui kletsnat maar niet veel.
3_Geen ademhalingsproblemen.
4_Broek is droog nergens natte plekjes.
5_Tshirt met latex voelt bijtje dik aan maar als je dunne katoen tshirt neemt zou dat geholpen worden.
6_Het is aangenaam tijdens lopen ,je voelt warmte niet echt,pas als je thuis uitkleed, heb je zweet lichaam.
7_onderbroek achterkant wel nat.
Trouwens hele katoen tshirt is kletsnat.


Ik heb de bedrijf gevraagd of ze zoiets ook kunnen produceren dus zonder rits https://www.miss-yvonne.nl/webwinkel/im ... 04.jpg,als" onclick="window.open(this.href);return false; dat wel gebeurd dan test ik die ook uit,maar dat gebeurd pas als ik terug bent uit buitenland,want volgende week ben ik weg voor 2 maanden.

Onderbroek is nu per post onderweg als vandaag niet lukt dan probeer ik morgen.
boby786
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 06 feb 2014, 06:16
Contacteer:

Re: Latex T-shirt

Bericht door boby786 »

We hebben allemaal wat geprobeerd voor sommigen resultaat en voor sommigen geen resultaat.
Onze zweten is abnormaal het heeft niks te maken met reguleren van onze lichaams temperatuur, dan dacht ik er zijn mensen die latex kleding dragen zowel s'winters als zomer's.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht