oplossing gevonden waarbij wij wanhopig op zoek waren

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

oplossing gevonden waarbij wij wanhopig op zoek waren

Bericht door Hissederim »

Luister allemaal, ik heb opgegeven medisch naar een oplossing te vinden voor onze probleem.
Zoals jullie weten, heb ik verschillende materialen geprobeerd voor de kleding zoals latex en coolvest.
Onder latex zweet je erg,coolvest is te dik en ik heb zelfs sutran tshirt uit spanje geprobeerd,geen resultaat.
Ik heb eindelijk een materiaal gevonden en het werkt,zweet neemt die op en je merkt niet dat je nat bent en bij kleding is die ook niet zichbaar.
Dus mensen met oksel probleem hoeven geen zorgen te maken.
Mensen zoals ik een operatie hebt ondergaan ETS-C met compensatiezweet zoals rug borst en andere gedeelte's waar wij erg zweten in zomers,heb ik eindelijk juiste materiaal gevonden.
Ik heb een kennis en die produceerd ziekenhuisbedden en textiel,ik ga met hem over deze materiaal meer onderzoek verrichten en dan gaan we juiste afstelling maken voor de eind produktie.
Mijn lichaam is anders dan andere lichamen ene zweet meer dan de andere,dus ik zorg ervoor dat er 50 mensen van deze forum met verschillende zweet problemen laten uittesten, en nadat bij anderen ook positieve resultaat of aanpassen voor bepaalde zweet produktie,komt produkt op de markt.
In ieder geval ik heb zelf uitgeprobeerd,gisteren onder 26 graden lekker door de straten gelopen,thuis aangekomen,eventje's aan de stoel leunen en ik merkte natigheid niet,het geeft kleding gevoel.
Het materiaal neemt alle vocht en houd vast.
Vandaag 27 graden ging ik naar IKEA en ik wandelde door de gangen,geen natigheid te zien aan de kleding,daarna ging ik naar praxis,ook daar rustig gelopen en ik voel de me heerlijk,6 jaar geleden heb ik de operatie ondergaan en nu ben ik nieuw geboren,ik kwam thuis weer,ik heb de kleding niet uitgetrokken en lekker aan de stoel leunen,ik voel de weer geen nattigheid,daarna trok ik kleding eruit en evetje's controleren naar zweet plekken,ik kon de geen zweet plek zien.
Ik ga ook proberen dit produkt door verzekeringmaatschappijen te laten vergoeden,zoals je weet zilvergaren wordt vergoed door verzekeringsmaatschappijen,ik heb ervaring met zilver garen tshirt,zelf dat heb ik uitgeprobeerd,het werkt niet.
Dus voor mensen die hele tijd een oplossing zoeken,heb ik de oplossing gevonden,vanaf volgend jaar krijgt iedereen heerlijke zomer vakantie dus niemand blijft thuis .
Dit produkt is onze redding dames en heren,ik zoekte hele tijd en uiteindelijk heb ik de juiste materiaal gevonden.
Je blijft droog maar je voelt de nattigheid niet,je wordt niet warm integendeel,je koelt door deze materiaal en mooiste is, je kleding blijft droog en laat lucht door,alle eigenschappen zit in dit materiaal.
Het is geen koelelement zoals in coolvest zit,dit materiaal is zacht en dun.
Iedereen eventjes wachten,zover wij klaar zijn ,komt deze produkt op de markt,en het is niet duur.

Dit produkt is de juiste oplossing voor iedereen die zelfde problemen heeft als ik ,jij en anderen,het wordt een produkt die door heel wereld wordt toegepast het blijft een success.
Dames en Heren niemand helpt ons,alleen wij kunnen hier aan wat veranderen,mensen die dat probleem niet heeft laat ons in de steek.
IK geef geen valse hoop,het is echt en het komt eraan.
Niet meer nare operatie's,a.u.b. mensen met zweet gezicht neem afstand van operatie,ik had zelf zweet gezicht,ik was zo dom geweest om botox niet uitgeprobeerd,nou zweet ik door hele lichaam.
Bijna vergeten dit produkt neemt ook vieze geuren vast en laat niet door,dus mensen die zweet geur hebben,kunnen straks ook heerlijk genieten van hun leven.

Dus geen vragen stellen a.u.b.dit produkt wordt gedragen zowel in winter's als in zomer's.

Dit is geen reclame zoals bepaalde bedrijven wel doen,dat soort bedrijven testen niet nauwkeurig uit en dat is ook de reden waarom hun produkten niet werken.

Thijs ik wil jou ook bedanken dat je zo'n forum hebt gecreerd,dankzij jou zijn wij nu een soort familie van elkaar.

groetjes
toby
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: do 16 jun 2016, 00:52
Contacteer:

Re: oplossing gevonden waarbij wij wanhopig op zoek waren

Bericht door toby »

Het is een heel oud bericht maar hoop dat u nog actief bent op dit forum en wil heel graag weten over welk shirt u het hebt en waar ik ze kan kopen ?
Plaats reactie