eerst kijken of er genoeg vraag naar is

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

eerst kijken of er genoeg vraag naar is

Bericht door Hissederim »

Dames en heren

Zoals ik al eerder hebt verteld,heb ik de juiste produkt gevonden voor onze probleem.

Nou om tot produktie te gaan moeten we eerst weten hoeveel mensen in deze forum zijn want om te laten produceren ,moeten minstens 200 stuks per maand te bestellen anders is het niet haalbaar.
Prijzen kunnen we nog niet opgeven.
Het is een soort shirt en kan maximaal 3 dagen te gebruiken daarna moet je weg gooien.
Het is een soort zweetpad maar dan aangepast in de vorm van een shirt.
Andere oplossing heb ik niet voor jullie.
Ik heb shirt ook uitvoerig getest in Turkse zomer weer en zelfs bij vliegveld,eerste keer in mijn leven was ik zo blij om weer in zomerse dagen rondlopen.
Zoals velen van ons hebben laten opereren en daarbij kregen sommige van ons compensatie zweet zoals rug,borst en onder oksels dus operatie heeft ons probleem niet geholpen maar nog erger geworden.
Vroeger had ik alleen maar zweetgezicht na de operatie had ik rug,borst en oksel zweet,ik heb wel spijt van maar ik kan niet meer terug,ik heb alles geprobeerd en dit product is de enige resultaat tot nu toe.

Mensen met zelfde probleem als ik wordt er shirts geproduceerd en mensen met alleen oksel zweet heb ik een andere idee,niet okselpads maar nog beter aangepaste zweetpad.

Graag iederen hun zweet probleem kort vertellen want ieder lichaam is anders ene heeft rug zweet of borst of allebei,helaas voor handen heb ik geen oplossing.
Graag ook vermelden welke maat je gebruikt,volgende maten kan produceerd worden S,M,L,XL,XXL,XXXL.

Later doe ik tekening van shirt hoe het eruit gaan zien.

Ik heb de shirt onder overhemd geprobeerd en het doet precies zijn werk,geen enkele nattigheid te zien aan de overhemd.
Deze shirt kan in s'winters ook gebruikt worden onder a tshirt,trui,etc.etc.,ik raad niet in zomerse tijd onder tshirt's te dragen.

Ik weet niet hoeveel mensen op deze forum verschillende oplossingen volgen,hoe meer hoe beter om tot productie te overgaan,ik zorg ervoor dat het product zo goedkoop mogelijk wordt om te kunnen kopen.
JWBokx
Rivier
Rivier
Berichten: 88
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 14:12
Contacteer:

Re: eerst kijken of er genoeg vraag naar is

Bericht door JWBokx »

Hallo Hissederim,

Lijkt me erg interessant.
Als het wegwerp shirts worden, mogen de kosten inderdaad niet te hoog worden, anders wordt het een dure aangelegenheid.
Mijn zweet probleem is het ergst op rug, borst, oksels en schaamstreek.
Voor de laatste zal het dus niet helpen.....


Waarom kan het zomer's niet onder een shirt gedragen worden?
Je hebt hem zelf ook in de zomer getest vertel je?
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: eerst kijken of er genoeg vraag naar is

Bericht door Hissederim »

Hi,JWBokx

Ik heb uitvoerig uitgeprobeerd,weet je wat soort gevoel is om bij vlieghaven voor de rij staan en van je rug druppeld het zweet en mensen kijken je vreemd aan,nou bij mijn test heb ik dat gedaan en het voelt heerlijk aan,alleen jammer dat er weinig mensen zijn die intresse tonen.
Het is niet makkelijk om zoits goedkoop mogelijk te produceren want ik weet niet hoeveel mensen zijn er,een bedrijf zoiets laten maken kost je al veel,meesten vragen al 200 stuks voor elke maat,moet je nagaan.
JWBOKx meesten denken ach weer een eentje die probeerd geld te verdienen,ik moet jullie een ding eerlijk zeggen,ik verdien al genoeg,ik hoef niet van jullie wat te verdienen.
JWbokx zomers onder een tshirt wordt het erg warm omdat tshirt laat niet veel lucht door het lichaam maar een overhemd is al genoeg luchtig,ik raad alleen swinters onder een shirt of trui want dan is overal koud,dus je kunt lekker naar disco zonder het gevoel hebt dat mensen naar jou kijken.
Het is een wegwerp shirts,je kunt maximaal 3 keer gebruiken,shirt binnen in is nattig dus moet 1 dagje laten uitdrogen, na 3 keer gebruik is het afgelopen met "magic".
JWBokx mischien schamen mensen gewoon hun probleem hier niet op te schrijven,ik respecteerd hun wel maar ik hoef van niemanden te schamen,na operatie is mijn leven kapotgegaan,weet je, moet je even geduldig zijn,ik ga paar demos laten produceren en als dat klaar is,krijg je van mij eentje om uit te proberen,ik weet alleen jou maat niet.

mvrg,
JWBokx
Rivier
Rivier
Berichten: 88
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 14:12
Contacteer:

Re: eerst kijken of er genoeg vraag naar is

Bericht door JWBokx »

Hallo Hissederim,

Ik vermoed dat veel mensen hier niet dagelijks kijken. Misschien maar eens in de zoveel weken of zo.
En schaamte is zeker een probleem. Je probeert het zoveel mogelijk te verdoezelen.
Maar ik wil het graag proberen. Mijn maat is XL.
Wel jammer dat het zomer's eigenlijk niet kan.
Maar voor momenten als feestjes lijkt het me wel erg handig.
En als ik eens wil fietsen of zo.
Dat gaat nu eigenlijk niet vanwege het zweet.
Kan alleen fietsen als het onder de 10 graden is of zo.
Onder een trui komt bij mij niet voor.
Ik draag nooit truien, is me veel te warm.....
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: eerst kijken of er genoeg vraag naar is

Bericht door Hissederim »

Hallo9,JWBokx

Zomers kun je ook gebruiken ,alleen niet onder een tshirt anders wordt het te benauwd,onder een overhemd is ideaal,want overhemd is lekker luchtig.
Ik heb onder een overhemd getest zonnige weer en je blijft gewoon van buiten lekker droog maar van binnen in ben je nat maar je voelt niet,je moet zo zien,het systeem lijkt op baby pampers maar dan special voor zweet is die geproduceerd,alleen het was in kleine voormaat,ik wil aan fabrikant opdracht geven om de formaat te vergroten om een shirt van te maken,ik heb kleine maatjes aan elkaar genaaid,het was niet aangenaam maar het systeem werkt.
Mischien later kan er ook onderbroek van gemaakt worden alleen moet uitvoerig getest worden maar we zien wel,ik heb in ieder geval getest en dit product is wat wij zoeken.
Ik weet nu is het allemaal praatjes maar als het zover is dan zien we wel.
Nina15
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 12:51
Contacteer:

Re: eerst kijken of er genoeg vraag naar is

Bericht door Nina15 »

Hai hai,

Ik ben wel erg geïnteresseerd in je shirts!! Zou graag proefkonijn willen spelen. Ik heb ook last van compensatie zweet. Rug, borst, buik.. waar niet!? Vreselijk! En het lijkt wel alsof het elk jaar erger wordt. Mijn lichaam is er nu zo aan gewend om alsmaar die porien open te zetten. Bij warmte maar ook sollicitatiegesprekken etc. Heel gek eigenlijk. kortom, die shirts zouden zeker voor mij een uitkomst zijn! Hoe en op welke manier kan ik helpen?

Groet,

Nina
yasinovic
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 24 mei 2013, 02:27
Contacteer:

Re: eerst kijken of er genoeg vraag naar is

Bericht door yasinovic »

ben ook zeer geïnteresseerd in die shirts. hoe kan ik in contact komen met jou??
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Re: eerst kijken of er genoeg vraag naar is

Bericht door Hissederim »

Hello,Ik heb lang niet gereageerd.

Het produkt heb ik nog niet geproduceerd,wegens gebrek aan geld en geen tijd gehad maar ik hoop dat het volgend jaar wel gebeurd.
Ik wil een organisatie op te richten en via deze organisatie dit tshirts te verkopen en zodoende investeren in stam cell.
Stam cell doen ze wel research maar meer op andere organen,ik wil deze organisatie opzetten puur voor onze probleem.
Zweten is een probleem voor meeste mensen in de wereld,we kunnen niet verwachten van organisaties om onze probleem een oplossing te vinden.
Al andere bedrijven die tshirt verkopen zeggen dat zweet laat niet door of dat van kleinerts of andere bedrijven is puur leugens,hun produkten is wel goed voor minder zwetende mensen maar niet voor overdrijvende zwetende mensen..
Ik heb deze produkt gevonden en het is de enige produkt om een normale leven voor ons creeren in ieder geval ons niet laten isoleren,het is een tijdelijke oplossing totdat wij oplossing gevonden via stam cell.
Ik heb een soort hulp via carint en carint medewerker heeft mij gezegd dat hun willen ook mij hierin ondersteunen maar eerst moet ik zelf uitvoerig testen tot nu toe heb ik dat niet gedaan.
Ik ga in augustos naar het bedrijf die de stof maakt en gesprek voeren met hun en afspraken maken.
Ik zeg nogmaals het is een echt werkende produkt alleen het is een wegwerp produkt dus u kunt hem niet wassen, andere oplossing zijn er niet ,botox is wel oplossing maar niet over de hele lichaam.
Op het moment dat ik uitvoerig heb getest en mischien paar mensen via deze forum dan overgaan tot produktie.
Als ik zo'n organisatie creerd dan is er voldoende geld om in stam cell technologie te investeren en kunnen we ook van staat subsidies krijgen..
Eenmaal een organisatie opgericht dan is er enige wat nodig is tshirt te gaan verkopen aan jullie en van andere kant ondersteunen jullie met jullie bestelling voor stem cell onderzoek..
fientjeappelsientje
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 15:57
Contacteer:

Re: eerst kijken of er genoeg vraag naar is

Bericht door fientjeappelsientje »

Hey :) Zoiets bestaat al, maar je kan de shirts wel houden. tshirts van scabeau, ben ik heel tevreden van!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht