Schoenen passen

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Studentje93
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 18 jun 2014, 13:56
Contacteer:

Schoenen passen

Bericht door Studentje93 »

Zelf heb ik een hekel om via internet schoenen te kopen. Vandaar dat ik schoenen gewoon in de winkel wil kopen.
Toen ik een dik jaar geleden een nieuw paar kocht vroeg de verkoopster of ik er een geurspray bij wilde. Zegt ze die kan je ook voor die je nu draagt gebruiken of sportschoenen. Ik vond dat een beetje rare opmerking waar anderen bij waren.
Mijn probleem nu is dat ik echt nieuwe schoenen en slippers voor thuis nodig heb en afgelopen weken ben ik twee keer gaan zoeken voor een nieuw paar, maar na een keer passen heb ik het meestal wel gezien. In winkels is het vaak al benauwd en als die mensen komen helpen schaam ik me gewoon voor mijn sokken. :oops: Hebben jullie misschien ideeën/tips hoe ik dit probleem op kan lossen?
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Schoenen passen

Bericht door onlymeisje »

Ik gebruik sinds een half jaar leren inlegzooltjes. Deze zijn te koop voor een paar euro bij bv van Haren. Ik ben er zo blij mee. Ik had ze random gekocht om het uit te proberen. (ik krijg ivm zweetvoeten na een tijdje stinkschoenen ivm de bacterien.)
Nu heb ik er geen last meer van:) het zweten is ook enorm verminderd.
Als ik thuis kom na een dag haal ik de zooltjes eruit zodat ze kunnen drogen. Daarna zijn ze weer perfect om te gebruiken.
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Schoenen passen

Bericht door onlymeisje »

En over het warme, zweten gedoe. Probeer je zo koel mogelijk te kleden als je gaat shoppen. En trek gewoon je jas uit in de winkel. Doe ik ook vaak, ook al helpt het nooit helemaal door die temperatuurverschillen. :(
Zweetsok
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 30 apr 2017, 16:30
Contacteer:

Re: Schoenen passen

Bericht door Zweetsok »

Je kan gewoon online schoenen bestellen. Veel websites waar je terecht kan en als ze niet goed zitten, stuur je ze gewoon terug. Zelf heb ik ook een hekel om schoenen te passen waar anderen bij zijn, dus doe dat altijd en geen problemen! :)
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Schoenen passen

Bericht door onlymeisje »

Dat is inderdaad ook een goede! Ik ontwijk het passen in de winkel niet, maar sportschoenen bestel ik inderdaad altijd online. Maar dat is vooral omdat ik altijd dezelfde soort schoenen koop en online naar leuke deals kan kijken ;)
Plaats reactie