Teenslippers voor zweetvoeten DIY

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Teenslippers voor zweetvoeten DIY

Bericht door onlymeisje »

Sinds jongs af aan kan ik niet op teenslippers of ander soort slipper lopen. Ivm het zweten glij ik opzij de straat op wanneer ik loop. Soms probeer ik het een paar minuten over de boulevard etc, maar het eindigt altijd in frustratie. Dus bij strandbezoeken moet ik altijd nadenken wat ik nog meer ga doen. Moet ik nog langs de supermarkt, dan maar schoenen aan etc.

Echter, tijdens het backpacken is mijn vriend op een super goede oplossing gekomen. Zijn idee was om gaten in de teenslippers te snijden zodat het water weg kan. We zijn echter op wat beters gekomen. Ga op zoek naar teenslippers met een profiel op de onderkant. Door dit profiel kan het water weg. Het werkt net zoals een autoband. Bij regen, zweet dus, heb je grip omdat het zweet weg kan door de geultjes.
Ik heb de bandjes van de teenslippers gehaald en opgedraaid. Het werkt super goed! Ik zal een foto uploaden. Ik ben door zoiets simpel helemaal happy. Eindelijk kan ik op teenslippers op straat lopen. Heel fijn tijdens vakanties.
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Teenslippers voor zweetvoeten DIY

Bericht door onlymeisje »

FullSizeRender.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Pleun
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 22:57
Contacteer:

Re: Teenslippers voor zweetvoeten DIY

Bericht door Pleun »

Mijn ideale slippers zijn van Rider. Model Cape.
Ik had ze gekocht bij Sarenzo. Online.
Ideaal. Ik glij ook uit in alle andere slippers, en leer of kurk gaat enorm stinken.
Echt heel de zomer loop ik op deze slippers. Ideaal. Eigenlijk zou ik ze het liefst zomer én winter willen dragen. Er zit soort profiel onder je voeten, en ik was ze gewoon elke dag. Soms tussendoor nog een paar keer.
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Teenslippers voor zweetvoeten DIY

Bericht door onlymeisje »

Die zien er handig uit @Pleun!
Na de DIY teenslippers heb ik via Ebay massage slippers gekocht die hetzelfde werk doen. Deze zijn een stuk duurzamer. :)
Afbeelding
Plaats reactie