Gele zweetplekken verwijderen

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Jessica
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 05 apr 2006, 20:01
Contacteer:

Gele zweetplekken verwijderen

Bericht door Jessica »

Hoi,
Even een vraagje. Iemand goede adviezen om die gele zweetplekken uit T-shirts en blousen te verwijderen? Ik heb ze er al in zin als ik een nieuw T-shirt 2 of 3 keer gedragen heb. Heb het vooral bij witte, licht blauwe en roze T-shirts en blouses. Bedankt Jessica
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik ben niet echt het type huisvrouw dus bij mij gaan de tshirts gewoon de prullenbak in als de vlekken er niet meer uit gaan! :)

(sorry, nutteloos advies waarschijnlijk voor jou...)
justadancer

Bericht door justadancer »

http://overmatigzweten.nl/viewtopic.php?t=389

misschien moet je hier even kijken daar staan allerlij tips want hier is al eens een topic over geweest
Jessica
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 05 apr 2006, 20:01
Contacteer:

Bericht door Jessica »

Bedankt voor de reply's. T-shirts weggooien zodra er van die gele vlekken opzitten wordt wel erg prijzig, kan ik elke week wel een nieuwe kopen.
Had dat andere topic ook gelezen, maar volgens mij ging het daar om vlekken afkomstig van deo's, die vlekken krijg ik er met gewoon wassen wel uit, maar het probleem is dat vooral in lichte kleren van die vieze gele vlekken komen.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Ik had het al eens eerder in een topic geschreven, ik gebruik Biotex blauw, dus voor de voorwas. Daarna het gewone wasprogramma wat je al gewend bent.
Geen last meer van die gele vlekken en je hoeft geen spullen weg te gooien, het gaat ook de luchtjes tegen trouwens.

Pak aanschaffen is duur, maar je doet er heel lang mee, want je hebt maar weinig nodig.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht