Waterdichte t-shirts

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Wat goed jongens...

Woowww een echte vooruitgang!!
Hanneke
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 09:23
Contacteer:

Bericht door Hanneke »

pas goed op met de maten en de kleuren die jullie doorgeven.

ik had een zwarte en witte vrouwen medium gevraagd en ze beloofden me dat dit zou lukken, nu kreeg ik gisteren twee witte mannen mediums!!

kan er dus niet echt veel mee doen, ze zijn echt veel te groot...

na een telefoontje vertelden ze dat de vrouwenmaten niet meer in stock waren... hopelijk krijg ik binnen een maandje toch de juist opgestuurd want ik kan echt niet wachten om ze aan te doen!

veel geluk ermee, ik kijk er ook al naar uit om de mijne (de juiste) te krijgen.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Wat is het soms toch geweldig om een man te zijn. ;)
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

kimmy schreef:Hier mijn bevindingen van de T-shirts!!!
Ik heb gister een dag gehad waarop ik wist dat ik veel en heftig zou gaan zweten!!

Ik heb het shirt aangedaan en dacht het kan niet waar zijn.
Ten eerste moet ik ff kwijt dat het shirt mij aan de grote kant was omdat dit een herenshirt is maat M.

Het is normaal zo dat het damesshirt aan zal sluiten.
Ik heb gezweet als een otter maar er was nagenoeg niks te zien in het shirt.
Het voelde een beetje klam aan maar ik kon eigenlijk niks zien!!!!!
Dus voor mij is het geslaagd!!!!!!!!
Ik ga ze bestellen!!!!!!

Ik kan jullie wel vertellen dat ik normaal mijn shirt en mijn broek zeiknat heb en nu was mijn shirt droog!!
Hij was te lang dus droeg ik m in mijn broek zelfs daar was ik droog!!!!


Probeer het zelf uit zal ik zeggen!!
Ik ben uitermate tevreden!!!!

Groetjes Kim
Geweldig om te horen dat de shirts zo succesvol zijn kimmy. Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik kan niet wachten totdat ik ze zelf ook kan uitproberen.

Ik hoop dat ik ze nog tijdens deze zomer binnenkrijg, want dit is toch wel de periode waarop ze het hardste nodig zijn.

In ieder geval een goede ontwikkeling dat deze shirts hier in Nederland beschikbaar zijn.
Kel'thuzad
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 02:55
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Kel'thuzad »

Dwaalt er nog iemand van VM Care of dit forum rond?

Ik heb dus via jullie website mijn adres (+email en telefoonnummer) doorgestuurd, met het berichtje dat ik wel 2 shirts wilde. Heb echter nog geen bevestiging of informatie gehad.

Heb wel een nummermelder, en als er "Nummer Onbekend" staat nemen we niet op want dat is gezeurd van de kabelmaatschappij. Gelieve in dat geval een email te sturen.

Ik moet zo'n t-shirt hebben voor de diploma-uitreiking en het strandfeest verdorie :P
Kel'thuzad
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 02:55
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Kel'thuzad »

Ah, niet goed gekeken en kennelijk gister het mailtje binnen gehad. Ze hebben mijn mannenshirt (medium/large, heb mijn lengte meegestuurd voor de zekerheid) vrijdag weer in voorraad, dat is snel genoeg.

Ga meteen het geldt overmaken via postbank.nl :P
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik heb ook een mail gekregen, ik zal vandaag of morgen het geld ook overmaken.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

TomH schreef:Ik heb ook een mail gekregen, ik zal vandaag of morgen het geld ook overmaken.
Ja, snugger persoon die ik ben. Heb ik vorige week het geld overgemaakt, moet je als kenmerk je adresgevens invullen. Kijk ik net even naar mijn bankrekening, zie ik dat ik alleen mijn naam en straatnaam+huisnummer heb opgegeven! Dus geen postcode en plaatsnaam! Doh! :hammer :hm :oops:

Naja, kheb er net een mailtje achteraan gestuurd, hopelijk gaat dat goed. Wat een actie weer... ;)
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

berichtje voor Mike,

Tja een beetje laat maar.... Kwam ook op de Amerikaanse site sokken tegen. http://www.kleinertsshields.com/products.php?cat=34

Groetjes
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Nou, m'n adresgegevens zijn bijgewerkt bij VM-Care! :lol: Alleen hebben ze jammer genoeg problemen met de toelevering van de shirts, dus het duurt allemaal wat langer. :( Geduld is een droge zaak.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Nou ik heb ook een waterdicht t shirt. Maatje M, eigenlijk iets te klein voor mij maarja zo lijk ik nog een beetje breed :) hahaha

Ik moet je zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben, heb hem een halve dag aan nu en ik zie totaal geen zweet plekken onder mijn oksels. In het labeltje staat niet waar de tshirt van is gemaakt, alleen 100% katoen, maar dat lijkt me sterk. De fabrikant is Hygienic industries uit Amerika. Beetje mysterieus allemaal, zal wel weer een geheim gepatenteerd recept zijn of vmcare knipt een label er uit ofzo.

ohja de tshirts vallen groot. Het voelt klam als je zweet maar je ziet niets. En ehhh ik vind ze behoorlijk dik en daardoor ook warm.

Al bij al, Kimmy bedankt, aanradertje deze shirts.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hmm nog ff een update. Vandaag de hele dag dat ding aangehad. Het was behoorlijk warm vandaag maar toch heb ik het idee dat ik het warmer kreeg door dat shirt (omdat hij iets te klein is en ik normaliter hele wijde shirts draag) maar vooral omdat het shirt vrij dik is en warm is. Herkennen anderen dit? Het lijkt wel alsof dat ding alle warmte en vocht vasthoud. Ideaal hoor want je ziet echt geen plekken niets maar ik ben blij dat ik nu in mijn blote borst zit! hihi Ik ga toch maar een L of XL bestellen!

greets
Vervelend
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 29 mar 2006, 19:06
Contacteer:

Bericht door Vervelend »

mirela schreef:berichtje voor Mike,

Tja een beetje laat maar.... Kwam ook op de Amerikaanse site sokken tegen. http://www.kleinertsshields.com/products.php?cat=34

Groetjes
ik zat op deze site te kijken he , en zat ik ook onderbroeken die het zweet vast hield ,
zal voor mij een ideale oplossing zijn heeft iemand enig zins ervaring mee?

groet
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Ik had ze daar een mailtje over gestuurd!
Maar dat schijnen ze in amerika alleen te hebben omdat de maten niet duidelijk zijn had ik begrepen!

Maar pas ff op allemaal ze leveren erg slecht heb net voor de zoveelste keer een mailtje gestuurd!!

Zou vrijdag of zaterdag op de post gaan maar morgen is het al woensdag !!!!
Dus ze moeten nu echt snel duidelijk antwoord geven!!!
Anders hoef ik ze niet meer!!!!!
Geld retour en dan is het over met de shirts!!!!
Als iedereen die wat bestelt heeft bij hun ook ff een mailtje sturen over de aflevering dan doen ze er misschien wat op uit!!!

Kim
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

kimmy schreef:Als iedereen die wat bestelt heeft bij hun ook ff een mailtje sturen over de aflevering dan doen ze er misschien wat op uit!!!
Komt voor elkaar, ik zit er ook op te wachten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht