Waterdichte t-shirts

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Deze mail kreeg ik net terug:

> Beste Tom,

Onze producten staan al een week bij de douane voor inspectie. Dit kan nog
een dag of een week duren uiterlijk. Onze excuses hiervoor. Wij vinden het
heel erg vervelend maar wij kunnen hier ook niks aan doen.

Als het doorkomt zal ik u het gelijk laten weten.

Nogmaals excuses

>
>


Met vriendelijke groet,

Vincent Elzerman
VM-Care B.V.
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

een dag of een week?
lekker concreet, weet je tenminste waar je aan toe bent. :?
en erg snel zijn ze ook niet bij de douane!

maar in iedergeval veel succes ermee

groetjes tally
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik heb 2 weken terug het formulier van hun website afgehaald, uitgeprint, ingevuld en opgestuurd. Maar tot op heden nog geen reactie ontvangen dat het formulier is ontvangen of dat het geld van mijn rekening is afgeschreven waarvoor ik ze heb gemachtigd.

Is dit de juiste manier die ik heb toegepast om de t-shirts te bestellen of hebben jullie het anders gedaan? Vind het erg vreemd dat ik nog geen reactie ontvangen heb. :?:
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ja die mail kreeg ik ook!!
Ook met het bericht of ik bewijs wilde van die brief van de douane.
Ik ben nl al een paar weken aan het zeuren met hun wanneer ze eindelijk uitleveren!!!
Dit is geen goede reclame voor hun wij zijn onze centen" kwijt" en geen shirts!!Zit nog te twijfelen wat ik zal doen ben gewoon benieuwd aan de ene kant naar het dames shirt maar aan de andere kant vind ik dat ze tijd genoeg hebben gehad van mij!!Dus geld terug!!!!!!!

Met rente!

Kim
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

kimmy schreef:
Met rente!
En vergoeding voor de geleden emotionele schade!

;)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik heb even een klein internet onderzoekje gedaan en al gauw kwam ik op de website: http://www.kleinertsshields.com/ terecht.

Deze verkoopt de shirts die VM care in NL verkoopt en je kunt online bestellen vanaf 22,95 dollar per shirt. Er komen wat verzendkosten bij maar hoe of wat mogen jullie zelf uitzoeken ;)

Kortom! Doe er je voordeel mee.

groetjes Thijs
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Die site hadden geloof ik wel meer mensen gevonden hier. :) Ik wacht nog een weekje, heb ik dan nog niets dan annuleer ik de bestelling van VM.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Je hebt gelijk, VMCARE heeft de site hier op het forum zelf genoemd :oops:

Maar waarom dan niet zelf bestellen via kleinertshields als het zo lang duurt via vmcare? Je bent hooguit iets meer aan verzendkosten kwijt. Maar douane problemen zal je ws niet krijgen als je een klein pakketje met 2 shirts opgestuurd krijgt! toch?

groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

heb gister weer een mailtje van vm-care gehad met de mededeling dat het nog zeker een week duurt voordat hun ze weer hebben!!!
Ze storten nu mijn geld terug!!!
Wat mij betreft hebben ze afgedaan!!
Ik moet ze niet meer .
Kim
Wim
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 30 jun 2006, 12:08
Contacteer:

Bericht door Wim »

Ik heb die shirts ook geprobeert, 1 M en een L kreeg ik thuis gestuurd. In eerste instantie werken ze perfect, het vocht komt niet in het shirt en loopt er gewoon langs. Had meteen die dag een blousje eroverheen gedaan om te testen. Helaas zag ik aan het eind van de dag dat er wel wat vocht doorheen (onder de oksels) was gekomen maar niet in de grote hoeveelheid zoals normaal. Het werkt dus wel degelijk maar is niet perfect.
Verder kunnen de shirts niet bij de normale was. Na 1x wassen is de werking ervan weg en is het gewoon weer een normaal katoenen shirt. Het andere shirt heb ik toen met de hand gewassen in koud water. De werking bleef maar nam wel zichtbaar af. Dat de shirts in totaal ongeveer 100x mee gaan klopt dus niet (of misschien mag je ook geen wasmiddel gebruiken?).

Maar goed, al met al een prima initiatief en de stof die gebruikt wordt voor de shirts werkt wel degelijk. Wat ik echter graag zou willen zien is een flesje van het spul dat ze gebruiken om mijn eigen shirts mee te impregneren, op deze manier maakt het niet zoveel uit dat de werking afneemt. En daarnaast zou je het dan op ieder shirt dat je leuk vind kunnen gebruiken.

Bij mij waren er overigens geen problemen met de bestelling of de levertijd.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

heb het ff nagekeken en ik heb op 22 mei jl het bedrag overgemaakt naar vm care en heb dus geen shirt,is de komende tijd ook nog niet het geval!

Heb het geld nog niet terug ontvangen dus maak mij maar wiijs dat het een goede firma is nou voor mij niet meer.
eerst leveren ze een te groot heren shirt.
dan leveren ze totaal niet meer!

Dus kortom ze hebben voor mij afgedaan!!!
Sorry maar helaas!

Kim
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik wacht nog tot na dit weekend, heb ik dan niets dan annuleer ik de bestelling ook.
Joost1982
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 06 jul 2006, 16:59
Contacteer:

Bericht door Joost1982 »

Hoi!

Ik ben nieuw op dit forum. Tot eergister wist ik niks van HH. dwz ik heb het al enkele jaren maar nooit gedacht dat andere mensen hier ook last van hadden. Ik zweet voornamelijk bij mijn oksels heeeeeel erg, ook als ik stil zit.

Omdat ik meestal niet in nederland ben maar in scandinavie is het geen probleem om trui of iets groots over mijn t-shirt te dragen waardoor het niet opvalt. Momenteel ben ik echter in ZuidOost Azie, met temperaturen van boven de 30 en luchtvochtigheid van 95%. Ik loop van airco naar airco maar toch heb ik de hele dag natte oksels en zweetplekken tot halverwege mijn heup.

Ik heb zoveel mogelijk proberen te lezen op dit forum en ben heel erg benieuwd naar de werking van Syneo5, odorex extra dry en odaban. Ga morgen bij de drogist hier maar eens kijken of ze het hebben. Daarnaast spreken die t-shirts mij erg aan. Ben benieuwd of ze nog geleverd kunnen worden.

Zijn er meer mensen die de shirts al in huis hebben en wellicht hun ervaring willen delen?

PS ben echt blij dat ik dit forum heb gevonden
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Joost1982 schreef:Momenteel ben ik echter in ZuidOost Azie... Ga morgen bij de drogist hier maar eens kijken of ze het hebben....
Probeer het eens bij het Kluidvat. :lol: of anders tlekpleistel. ;)
Joost1982
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 06 jul 2006, 16:59
Contacteer:

Bericht door Joost1982 »

Hoi!

Met volle moed vanochtend de stad ingegaan op zoek naar dat Syneo5 of Odorex. Ben momenteel in HongKong, dus gelukkig genoeg engelse en amerikaanse drogisten/apotheken.

Ze hadden het helaas niet, dus heb ik een ander middel Driclor gekocht. Ik zal dit bericht ook posten onder kopje Deo's en zalfjes. Wellicht meer geschikt voor dit topic

Heeft iemand ervaring met Driclor?

ingredienten: alumiunium chloride hexahydrate 20%, water en alcohol

Graag reageren in rubriek: Deo's en zalfjes

PS on topic: heb een mail gestuurd naar VM met de vraag of heren maat L of XL leverbaar is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht