Waterdichte t-shirts

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik heb vandaag een e-mail gekregen van VM Care dat ze mijn bestelde t-shirts van het weekend opsturen. Ben benieuwd.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Ik heb het shirt vanmiddag gekregen!!!
En in de goede maat.

Ik ga m morgen op mijn werk aan doen waar het ruim 30 graden is!!!!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik heb nog steeds geen bericht van ze... :? Ik ga ze nu een kwaaie mail sturen! :devil

[edit]zo, mail verstuurd! Mwuhahaha![/edit]
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Wat onprofessioneel dat ze de een wel een e-mail sturen en de ander niet. Hun administratie is vast een grote puinhoop. :?
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

heb vandaag de pads ontvangen!!
Vandaag hele dag tshirt van vm care aabgehad!!
Wel gezweet erg zelfs maar je zag niks in het shirt!!!!

Of de pads werken ga ik ook uitproberen ook heb ik gevraagd of ze ondergoed in de goede maten kunnen bestellen!!1

En uiteraard of ze voor de dames dus v-hals shirts kunnen maken en in modekleurtjes!!
Ja ik heb veel noten opp mn zang!!!



Kim
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik heb vandaag 2 t-shirts binnengehad. Beide XL, de een zwart de ander wit. Ik ga er eentje van het weekend proberen wanneer ik naar Scheveningen ga om een terrasje met vrienden te pakken. Voor mij, de ultieme test. :P
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Zwetertje1977 schreef:Ik heb vandaag 2 t-shirts binnengehad. Beide XL, de een zwart de ander wit. Ik ga er eentje van het weekend proberen wanneer ik naar Scheveningen ga om een terrasje met vrienden te pakken. Voor mij, de ultieme test. :P
Ik heb ze ook binnen! :) Ook 1 witte en een zwarte, morgen uitproberen. Ik heb er nu 1 aan, ze vallen wel een beetje groot uit. Ik heb nu een XL, wellicht dat ik bij een volgende bestelling (mits ze bevallen natuurlijk) een L neem.

Ik denk dat ik die zweetpads ook maar eens ga proberen. Vandaag bleek maar eens weer dat het grootste zweet probleem onder m'n oksels zit. Misschien met zo'n pad dat het over is?
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

TomH schreef: Ik denk dat ik die zweetpads ook maar eens ga proberen. Vandaag bleek maar eens weer dat het grootste zweet probleem onder m'n oksels zit. Misschien met zo'n pad dat het over is?
Ik gebruik al ruim een jaar met succes zweetpads, alleen ik heb ze ergens anders besteld. Ik ben er erg tevreden over dus zeker het proberen waard. :)
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Heb je ze besteld bij pure-pads???
Ik heb die ook gehad en dat zijn die dingen die je in je oksel op de huid moet plakken.
Nu heb ik ze van vm-care die plak je in de kleding.
Mij helpen ze beide NIET gaat er dwars doorheen!!!!!

Helaas!!!


Kim
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Hoi Kimmy, ik heb ze besteld bij huis en comfort. Zie ook deze topic. We hebben het er al eens eerder over gehad. :)

Gr

Zwetertje
Jessica
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 05 apr 2006, 20:01
Contacteer:

Bericht door Jessica »

Heb net even op de pagina van huis en comfort gekeken, maar snap niet zoveel van de pagina. Hoe kom ik op de pagina waar de pads te bestellen zijn.
Nog een vraagje. Heb de pads van VM care besteld, alleen loopt het zweet erbij mij naast. Tevens vond ik het nogal lastig om ze in mijn T-shirt te plakken. Bij gekleurde T-shirts is nog al duidelijk te zien dat ik er iets wits in geplakt heb en als ze te nat werden, liet bij mij de hechtingsstrip los. Heb jij deze problemen ook? Maar zelfs al zouden ze werken, dan is het nog wel een dure oplossing. Geloof iets van 8 euro per 12 pads. Heb er nu 48 besteld maar zou ik ze elke dag gebruiken dan zijn ze binnen ander halve maand op en zijn we weer 32 euro verder.

Groetjes Jessica
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Zwetertje1977 schreef:
TomH schreef: Ik denk dat ik die zweetpads ook maar eens ga proberen. Vandaag bleek maar eens weer dat het grootste zweet probleem onder m'n oksels zit. Misschien met zo'n pad dat het over is?
Ik gebruik al ruim een jaar met succes zweetpads, alleen ik heb ze ergens anders besteld. Ik ben er erg tevreden over dus zeker het proberen waard. :)
Mischien ga ik ze toch proberen want het VM shirt heeft niet helemaal gewerkt. D'r kwam niets door alleen wel bij mijn rechteroksel. Op de een of andere manier zweet ik daar veel erger dan mijn linkeroksel. Ik had daar dan ook een redelijk zweetplek in m'n polo vandaag. Verder vond ik het ook niet zo prettig dat het nogal klam van de binnenkant aanvoelt. Als ik merk dat ik zweet schaam ik me daarvoor (uit angst dat het zichtbaar is). Daar krijg ik het weer warm van en ga nog meer zweten. Doordat het shirt klam blijft aanvoelen heb ik constant het idee dat ik me de pleuris zweet.

Ach, misschien is het ook gewenning. Aangezien de shirts toch wel wat werken wil ik ze nog wel even de kans geven.

*zucht* :(
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Jessica schreef:Heb net even op de pagina van huis en comfort gekeken, maar snap niet zoveel van de pagina. Hoe kom ik op de pagina waar de pads te bestellen zijn.
Je kan ze direct via de Bestelbon online aanvragen. Het artikelnummer is 414.689.506 en de kosten zijn 7,95 voor 24 stuks. Mocht je er eerst een foto van willen zien dan zal je hun catalogus moeten aanvragen.
Jessica schreef:Heb de pads van VM care besteld, alleen loopt het zweet erbij mij naast. Tevens vond ik het nogal lastig om ze in mijn T-shirt te plakken. Bij gekleurde T-shirts is nog al duidelijk te zien dat ik er iets wits in geplakt heb en als ze te nat werden, liet bij mij de hechtingsstrip los. Heb jij deze problemen ook?
Ondanks de okselpads zie ik ook weleens zweetplekken onder mijn oksels. Maar het is dan aanzienlijk kleiner dan wanneer ik geen okselpads draag. Ik heb nog niet ervaren dat de okselpads zichtbaar waren door mijn kleding door, ik ben wel altijd onzeker dat de pads zichtbaar zijn wanneer ik korte mouwen draag. Terwijl dat eigenlijk nooit nodig was geweest bleek steeds. Toen ik de okselpads pas gebruikte had ik er ook een paar keer last van dat ze steeds loskwamen, de laatste maanden heb ik daar geen last meer van gehad. Ik denk dat het komt omdat ik ze nu beter kan plakken, eerst plakte ik ze niet op de juiste manier denk ik.

Ik weet niet als dat voor jou dezelfde reden is, misschien dat je meer zweet onder de oksels, of dat het aan de kleding ligt of dat de okselpads van VM Care iets anders werken. Ik ga ze ook eens proberen in de toekomst, voorlopig heb ik nog een zooitje van Huis & Comfort liggen waar ik tevreden over ben. Nog een dingetje, ik gebruik de okselpads niet dagelijks, is inderdaad een dure grap. Ik gebruik ze regelmatig wanneer ik naar het werk ga of een feestje. En dan alleen wanneer ik denk dat het nodig is.
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

TomH schreef: Mischien ga ik ze toch proberen want het VM shirt heeft niet helemaal gewerkt. D'r kwam niets door alleen wel bij mijn rechteroksel. Op de een of andere manier zweet ik daar veel erger dan mijn linkeroksel. Ik had daar dan ook een redelijk zweetplek in m'n polo vandaag. Verder vond ik het ook niet zo prettig dat het nogal klam van de binnenkant aanvoelt. Als ik merk dat ik zweet schaam ik me daarvoor (uit angst dat het zichtbaar is). Daar krijg ik het weer warm van en ga nog meer zweten. Doordat het shirt klam blijft aanvoelen heb ik constant het idee dat ik me de pleuris zweet.

Ach, misschien is het ook gewenning. Aangezien de shirts toch wel wat werken wil ik ze nog wel even de kans geven.

*zucht* :(
Balen dat het bij je rechteroksel er doorheen kwam TomH. Geef ze inderdaad nog een kans, hoop dat het in de loop der tijd beter gaat.
caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Waterdichte t-shirts

Bericht door caroline »

Het lijkt me wel smerig dat je telkens in je eigen zweet zit... Kijk, ik vind het heerlijk dat je de plekken niet meer ziet, maar ik zou zooooooo graag eens 'droog' willen zijn...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht