zweten bij meiden (kleding problemen enzo)

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Joy4
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 03 jun 2006, 15:48
Contacteer:

zweten bij meiden (kleding problemen enzo)

Bericht door Joy4 »

Hoi hoi

Ik merk zelf dat ik heel erg last heb van veel zweten. Volgens mij heb ik dit pas de laatse 2 jaren zo erg....Niet alleen bij inspanning, maar zelfs als ik gewoon rustig op de bank zit, of als ik even naar de winkel loop ofzo....
Het is gewoon irritant dat je het aan je bovenkleding kan zien, topjes, strakke truitjes, jasjes, alles eigenlijk :(

Bepaalde kleding kan ik dus gewoon niet aan....
Ik weet zelf dat ik me goed verzorg, majah ik vind het er gewoon niet uit zien. Ik erger me er heel erg aan en ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Deodorant heb ik al alles van geprobeerd, op dit moment gebruik ik Dove. En de dokter heeft me al iets van aluminium spul gegeven wat ik er dan savonds op moet smeren, maar ook dat helpt niet. Botox lijkt me niets, omdat de afvalstoffen toch op een manier eruit moeten, en dan gaat t zweet dalijk via een andere plek eruit ofzo.

Hebben meer meiden dit? En weet iemand wat de oorzaak ervan is....?

Groetjes....
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Allereerst welkom! :welkom :cheer

En het is niet alleen een meiden probleem hoor, wij mannen hebben er ook last van. Tenminste, ik wel! :) Ik kan ook lang niet alle kleren aan omdat ik weet dat daarin het zweet juist goed te zien is. Bij het winkelen hou ik daar ook al rekening mee. Als je bij mij in de kast kijkt zijn de hoofdkleuren toch wel wit en zwart (of andere donkere kleuren).
Zetta
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 17:02
Contacteer:

Bericht door Zetta »

Hoi hoi

Ja, meer meiden hebben er last van..lees maar es op dit forum;)

Ik ben erg gelukkig en misschien kan jij dat ook worden door Odorex extra dry. Je leest hier verschillende dingen, maar ik ervaar het als fantastisch! Ik heb het een paar weken geleden gekocht en om de drie dagen op mn oksels gedept met een wattenschijfje. Nu zweet ik eigenlijk nooit meer (wel met sport). Ik kan alles gewoon aan en ik denk er ook al bijna niet meer aan! Normaal gesproken zweette ik ook gewoon heel snel en je zag het in mijn kleding (oksel gebied).

Nu niet meer! Ik gebruik het u bijna niet, omdat ik het steeds vergeet. Het blijft gewoon weken werken!! :o

Het kost ongeveer 2.20 bij de Etos (of kruidvat heeft het vast ook).

Probeer het maar es...ik denk dat je er erg blij mee zult zijn.

Ik begrijp zelf niet dat ik dit product niet kende!

Groetjes, Zetta
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Welkom op het forum.

Inderdaad hebben niet alleen meiden dit hoor.. wij mannen ook. Maareh wilde alleen ff reageren op dat je zei dat na botox injecties het zweet er ergens anders uit moet. Ik persoonlijk heb dit nooit ervaren. Dus ?!?!?!

groetjes Thijs
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

hallo

ik sluit me bij thijs aan en heb ook nog niet ervaren dat ik ergens anders meer zweet na mijn botox behandeling.
eerst dacht ik dat mijn handen erger waren gaan zweten, maar dat kwam omdat ik daar net bang voor was net als jij ik dacht dat alleen maar ma het was niet zo.

groetjes tally
Lani
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 07 jun 2006, 22:11
Contacteer:

Bericht door Lani »

Hier nog een meid die er erg veel last van heeft. Ik heb het artikel in Mijn Geheim gelezen en jemig....wat een herkenning zeg! Ik heb het al zo lang ik mij kan herinneren. Leuke blousjes, strakke shirtjes etc zijn aan mij helaas niet besteed. Ja, het eerste uur ziet het er leuk uit en dan schaam ik me diep. Ik loop dan anders, doe bepaalde handelingen niet omdat mijn armen dan omhoog moeten. Ik moet zeggen dat het iets verminderd lijkt te zijn nadat ik twee kinderen heb gekregen. Dus een tip voor de rest.....word voor mannen alleen een beetje moeilijk ;)
Maar nog steeds zweet ik erg. Ik heb het vreemd genoeg, het ergst als ik het koud heb. Dat vind ik heel raar. Hebben anderen dat ook???
Ik heb ook odorex extra dry geprobeerd, maar ik heb echt het idee dat mijn oksels na een paar dagen wegbranden. Ja, het zweten is gestopt inderdaad, maar ik loop wel heel de dag met mijn armen half wijd omdat ze voor mijn gevoel in de brand staan. Ook geen optie dus. Voor mijn werk moest ik altijd colbertjes aan met een blousje eronder. Nou, als ik dan zo van huis ging dan kon dat colbertje ook niet meer uit de rest van de dag, al vielen de mussen dood van het dak, want mijn blouse was gewoon helemaal doorweekt. Is nog steeds zo. Ik baal er ontzetten van en zoek naar oplossingen. Die injecties zie ik niet zo zitten, omdat ik zo ontzettend bang voor naalden ben. Maar ja, als het echt werkt!!! Wie weet kan ik me er toe zetten. Maar ik weet zo goed wat de rest hier meemaakt.

Lani
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he lani,

ik ben eigenlijk ook wel bang voor naalden sinds enkele jaren.
maar naar die injecties moet je niet kijken gewoon je ogen dicht houden en binnen 2minuten is het echt gebeurd en daarna heb je er (ik tenminste) toch al 3 maanden plezier van, zeker de moeite waard!!!
succes ermee

groetjes tally
Kel'thuzad
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 02:55
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Kel'thuzad »

Lani schreef:Ik heb het vreemd genoeg, het ergst als ik het koud heb. Dat vind ik heel raar. Hebben anderen dat ook???
Komt misschien omdat je dan meerdere lagen aan heb en het dichter op de huid zit, dan kan je inderdaad wat meer zweten.
Lani schreef:Ik heb ook odorex extra dry geprobeerd, maar ik heb echt het idee dat mijn oksels na een paar dagen wegbranden. Ja, het zweten is gestopt inderdaad, maar ik loop wel heel de dag met mijn armen half wijd omdat ze voor mijn gevoel in de brand staan. Ook geen optie dus.
Heb ik nooit last van gehad. Er wordt wel aangeraden dit niet op te doen vlak na het scheren, misschien is dat de reden. Ik heb makkelijk praten, als man/jongen scheer ik mijn gezicht, en dan is het welletjes ;)

PS. Wordt niet te blij als Oderex even werkt. Ik dacht ook dat mijn probleempje verleden tijd was, maar na een paar maanden werkte het niet meer, ook niet na een hele winter niet gebruiken. Bij sommige mensen schijnt het echter wel te blijven werken.
Flower
Vijver
Vijver
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 10 apr 2006, 20:23
Contacteer:

Bericht door Flower »

Welkom! Je ziet het al, het is een probleem van zowel mannen als 'meiden'. Ik heb Odorex Extra Dry en Odaban en Safety5, etc. geprobeerd. Odorex Extra Dry hielp de eerste maand geweldig, maar ik kan het nu niet meer gebruiken, omdat mijn oksels ook wegbranden. En ik krijg er jeukblaasjes van.... :cry: Ik weet het op dit moment dus echt even niet. Wat Lani zei over meer zweten als het koud is, heb ik vreemd genoeg ook! Raar....

Maar vandeweek opeens een gekleurd shirt aan en nota bene een gekleurde, strakke blouse erover. Ik dacht dat ik thuis (we zaten een lange tijd in de auto) meteen wel alles in de was kon gooien. Tot mijn stomme verbazing was er niets te zien noch te ruiken.... Ik was me elke avond en ochtend met antibacteriele zeep. Maar dat deed ik daarvoor ook... Ik ben een paar dagen wezen kamperen en douchte i.p.v. 's ochtends nu 's avonds. In de ochtend waste ik me dan met koud water en antibacteriele zeep. Misschien is het toch te warm douchen 's ochtends... Of doet de buitenlucht veel goed of..... Tja, wie zal het zeggen. Wist ik het maar... Het was wel eens iets heel bijzonders. Ik ga het nu thuis ook eens testen. Ik ben alleen bang dat het weer erg tegenvalt... Maar niet geschoten is altijd mis... Ik heb de laatste tijd ook dat ik meer mijn emoties probeer te uiten en wellicht speelt dat iets mee???? Maar goed, met Odorex heb ik ook te vroeg gejuicht, dus ik zeg dit met zeer grote voorzichtigheid..... :?
justadancer

Bericht door justadancer »

Lani schreef:Ik heb ook odorex extra dry geprobeerd, maar ik heb echt het idee dat mijn oksels na een paar dagen wegbranden. Ja, het zweten is gestopt inderdaad, maar ik loop wel heel de dag met mijn armen half wijd omdat ze voor mijn gevoel in de brand staan. Ook geen optie dus.
dat branderige gevoel ken ik, en ik hoor er meer mensen over. ik ben naast oderex altijd een deo roller blijven gebruiken (mede te zorgen dat me huid niet uitdroogt of gaat iriteren) en het werkt super. ik heb er de eerste weken een beetje last van gehad.

dus mensen de eerste tijd dat je oderex extra dry gebruikt, gebruik er een deoroller of een ander verzachtend cremétje naast als je dat nodig denkt te hebben
Deesjuh
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: di 13 jun 2006, 12:11
Contacteer:

Bericht door Deesjuh »

hier nog een meisje die er last van had ik gebruik nu syneo5 bij de da tekoop en het er geen last meer van is echt ideaal misschien is het wat voor je.. Kus dees
sunny_girl
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 18:31
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door sunny_girl »

Hoi,

Ik heb ook zo'n aluminiumhoudende crèmes geprobeerd en hielp inderdaad maar een paar maanden.
Volgens mijn dokter gaat je lichaam niet compenseren door een botoxbehandeling. Uiteindelijk zweet je lichaam sowieso nog op andere plaatsen alleen niet zo heftig. Ik ga het in ieder geval wel proberen, ik heb er echt alles voorover.
Het probleem met de kledij heb ik ook. Normaal draag ik bijna alleen zwarte jasjes. 'k Heb laatst een groen jasje gekocht en ik ben er echt gek op, maar durf het niet aan te doen omdat ik niet wel dat iedereen gaat zien dat ik zelfs door me jasje zweet... :oops:

grtz,
sunny_girl
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ik heb net voor het eerst heel open schoenen gekocht! :D Van die hele mooie, met zo'n mooie smalle hoge hak. Heb een hele lading van die halve sokjes gekocht bij de V&D en hoop echt zo dat het gaat werken al zie ik het heel somber in (kan er niets aan doen :)) omdat ik bovenop mijn voeten ook altijd heel erg zweet. Maar ga het toch proberen! Moest dit even kwijt :).
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Angela schreef:Ik heb net voor het eerst heel open schoenen gekocht! :D Van die hele mooie, met zo'n mooie smalle hoge hak. Heb een hele lading van die halve sokjes gekocht bij de V&D en hoop echt zo dat het gaat werken al zie ik het heel somber in (kan er niets aan doen :)) omdat ik bovenop mijn voeten ook altijd heel erg zweet. Maar ga het toch proberen! Moest dit even kwijt :).
Als er plassen water op straat liggen kun je toch altijd zeggen dat je door zo'n plas gelopen bent. :) Ik persoonlijk zou bij natte sokken nog niet direct denken aan zweet.
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Haha, nee, dat niet. Probleem is alleen dat je bij deze schoenen eigenlijk geen sokken aan kan. En aangezien echt alles aan mijn voeten nat wordt (en dan echt nat, binnen vijf minuten kan ik echt letterlijk een handdoek doorweken... :) Klinkt goed hè! :p ) ben ik erg benieuwd hoe dat zal gaan met die minisokjes die ik nu heb, haha. Maar ook als ik ze niet aan kan buiten ga ik ze wel binnen dragen ;). Voel ik me ook nog eens vrouwelijk, altijd op gympen of dichte schoenen aan is ook niet alles :D.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht