Zweetkont en m'n oplossing!

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Matias
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 15 aug 2006, 20:02
Contacteer:

Zweetkont en m'n oplossing!

Bericht door Matias »

Ik koop gewoon een standaard watervaste trainingsbroek bij de H&M ofzo. Knip de pijpen in stukken van 30x30 cm en naai die stukken in mn broek vast op de kont. Hierdoor stop je natuurlijk niet met zweten, maar je ziet er niks meer van.

Ik draag vrijwel alleen maar losse spijkerbroeken en baggy canvas "cargo" broeken (carhartt etc). Zodra ik een wat strakkere broek aandoe krijgt mn beenhuid te weinig luchten en ga ik daar ook zweten.

Kijk of de watervaste stof daadwerkelijk watervast is door het onder een kraan te houden! Zoniet, gewoon ruilen voor een ander!
Laatst gewijzigd door Matias op zo 01 apr 2007, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Tips zijn altijd welkom! Bedankt! :D
bumie
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: di 11 mar 2008, 12:36
Contacteer:

Re:

Bericht door bumie »

ik zou ook maar uitkijken want alsje z'n broek wast dan is ie niet meer watervast,mischien als je em koud wast
maar weet ik niet zker verder moet het eigenlijk teflon zijn dat is uit zn eigen namelijk al watervast en niet alleen
een spray laagje erover verder bestaat er trouwens ooknog waterafstotende spray maar dit is ook niet blijvend
na hetwassen /of een paar keer wassen..dit hangt hangt ook vanaf hoe dik je het doe ...met waterafstotende spray
blijft de stof wel flexibel..ok dat was het weer en heel veel sterkte en geluk allemaal..(met deze catogorie)
Plaats reactie