Nieuwe mensen.

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
TRIES
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 13 okt 2006, 10:44
Contacteer:

Nieuwe mensen.

Bericht door TRIES »

haai. ik ben nieuw hier. en ik vroeg me af of er hier nog meer tieners zijn?


Ik word er gek van. ik hoef er niks voor te doen en er zijn al weer zweetplekken. Echt leuke kleding dragen zit er dus ook niet in.
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

Re: Nieuwe mensen.

Bericht door Riian »

[quote="TRIES"]haai. ik ben nieuw hier. en ik vroeg me af of er hier nog meer tieners zijn?

Nou,, ik ben 19 en ben ook nieuw 8) Ik zweet 'alleen' onder mn oksels :roll: Heb ook net een bericht gelezen van een meisje van 14, dus we're not alone ;)
merel_1992
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 04 nov 2006, 12:10
Contacteer:

Dat ben ik dus :P

Bericht door merel_1992 »

ja, ik zit er dus ook bij. Ik vind het ehct verschrikkelijk. Ik probeer werkelijk alles!
Dit is trouwens wat ik zoal doordeweek draag:
- Een zwart tshirtje met vleermuismouwen ( dat zegt dat als je je armen optilt, het net is alsof je een vleermuis bent :P) met daraonder een ander zwart shirt, om het wzeet op te vangen
- een dik zwart t-shirt, met daaronder een anders zwart tshirtje, dat ik op de helft van de dag wissen (dt heeft niet echt veel zin :P)
-een bruin t-shirt (alleen op de korte dagen)
- een gekleurd t-shirtje met daarover een zwart vestje

hoe zit het met jullie?
Pirates1
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 07 dec 2006, 21:22
Locatie: ouweschild / texel
Contacteer:

Bericht door Pirates1 »

heeeey
ik ben ook nieuw ik en me beste vriendin hebben allebei last van
zweten en het is fucking iritant :twisted: :twisted: :twisted: ik kan gwn geen leuke gekleurde
schirtjes aan alleen zwart en wit en sommige truien :(
maar jaa hebben jullie miss een oplossing die goed helpt want er zijn ook
medicijnen maar ik weet niet of dat helpt weet iemand dat ?????
graag want ik ben hopeloos
dikke knuffel... :) :P
merel_1992
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 04 nov 2006, 12:10
Contacteer:

Bericht door merel_1992 »

Ik kan dus ook nooit gekleurde t-shirts aan...
En wit eigenlijk ook niet, wnat dara zie je het ook bets wle goed in ...
Wa bij mij wle helpt is zorgen dat ik op school ofzo als ik aan een tafel zit te zorgen dat ik met mn armen gespreid zit, zodat de zweetplekken kunnen opdrogen.
Ik draag sowieso meestal twee t-shirts
En ook vaak wat dikkere truitjes, of thisrts met vleermuismouwen
je hebt ooik een soort van middeltje die ergens anders op deze site beschreven staat, mara die heb ik nog niet geprobeert, ik dnek dta ik dat binnenkort maar eens ga doen :P
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

Bericht door Riian »

Nou, met kleding probeer ik vooral creatief te zijn. Denk hierbij aan bolero's. Een zwarte, met een gekleurd truitje eronder. Zo heb je ook eens wat anders dan zwart. Daarbij draag ik geen sieraden, maar wel een leuk sjaaltje, of sjaal. Met daaronder natuurlijk een zwart truitje. Verder zijn zwarte truitjes met een laag decollete, met daaronder een gekleurd t-shirt ook een optie. Of dikkere truien, met een omslag tot over de oksels ook ideaal. Deze zijn wel vaak wat duurder, maar zo kun je eventueel ook eens wat gekleurds aan.
Maar verder maak ik het goed met mezelf, door veel broeken, mutsen, sjaals en schoenen te kopen. Zodat je toch elke dag wat leuks aankunt. En het geeft meteen een leuke reden (lees: excuus) om die ontzettend leuke, maar onzettend dure, schoenen alsnog te kopen?! Mwhaha.
En die zwarte truitjes haal ik me zo goedkoop mogelijk. Zodat ik ook hierin veel kan wisselen.

Hopelijk zijn dit wat ideeen.
Kazi
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 14 mei 2006, 12:12
Contacteer:

Bericht door Kazi »

Ik ben 15,...

Al een goed jaar last van HH, en mijn middeltje helaas nog niet gevonden. De geuren kan ik wel verwijderen maar het zweten echt niet.

Ik draag meestal een t-shirt, met een trui erover en dan nog een vest. En dan heb ik ook nog 2 pulls daar doe ik altijd een t-shirtje onder en je ziet het zweet lekker niet.

Nja, het leven van een overmatige zweter
Saar.
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 11:31
Contacteer:

Bericht door Saar. »

Je bent zeker niet de enigste tiener nee, ik ben ook 15 en heb er last van, super vervelend -__-''
caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door caroline »

hej ik benook 14 dus- I'm not alone!!!!!!!
andries
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: di 27 mei 2008, 22:49
Contacteer:

Bericht door andries »

ik ben 20 en heb ook last van zweten bij me oksels en bij me kont
Sloefje
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 16:04
Contacteer:

Bericht door Sloefje »

Ik ben ook twintig en heb er al last van sinds mijn 12de...
Ik denk dat ik meestal wel leuk gekleed ben, maar het is idd ook altijd zwart. Of toch tenminste het bovenstuk is zwart. Ik probeer dat een beetje af te wisselen door soms eens een bruine broek of een andere kleur aan te doen als onderstuk (rok, broek, etc)
Aan 1 kant vind ik het jammer dat ik (we) alleen zwart kunnen dragen, maar aan de andere kant heb ik iets van 'thank god, there is black!'
Er zijn veel leuke kleren in het zwart (natuurlijk niet dat mooi tshirtje dat je zag hangen in de vitrine, of dat mooi kleedje dat je in de nieuwe zomerbrochure zag) maar toch nog genoeg. En als je er een beetje kleur bij wilt kun je dat altijd doen met een leuk accentje zoals een leuke muts in de winter of een centuur, grote kleurrijke ketting...etc. Met een beetje fantasie en durf kun je echt nog wel leuke dingen combineren.
ivory beach
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 16:00
Contacteer:

Re: Nieuwe mensen.

Bericht door ivory beach »

:D Egt vet fijn om te weten dak hier niet de enige tiener ben :o , lucht ergens toch een beetje op, ik ben ook 14 :O
caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Nieuwe mensen.

Bericht door caroline »

Je zou er optimistich van worden zeg!! Al die mensen die hh hebben!! Ben nu 15, mar het lijkt wel of het steeds erger wordt. Weet iemand hoe dit komt? Hormonen ofzo?

Groetjes, Caroline
Plaats reactie