Kleren voor meisjes

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
lovely
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 24 okt 2006, 23:20
Contacteer:

Kleren voor meisjes

Bericht door lovely »

[b]ik heb dat probleem ook heel erg en probeer altijd shirtjes waar je het niet-amper in ziet.. maar weet iemand een stof (zoals katoen) waar je het niet in ziet? ga ik dar op letten:) [/b]
Riian
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 okt 2006, 16:24
Contacteer:

Kleren voor Meisjes,,

Bericht door Riian »

Polyester schijnt ook niet veel zweetplekken te laten zien. Mijn ervaringen zijn hier wisselend mee, ik vind de stof niet erg lekker zitten :? Maar dit is voor iedereen persoonlijk natuurlijk ;)
Pantoffel
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 19:43
Contacteer:

Bericht door Pantoffel »

Ik heb het vooral met stakke shirtjes, als ik mijn voetbalshirts aan doe nauwelijks. Helaas kan ik die niet aan op mijn stage, maar als ik b.v. een shirtje draag met elastan of dat wat stakker zit, dan is het echt foute boel. Ik kan alleen maar donkere kleding aan anders zie je het zo dat is echt zo vervelend. Ik moet zo nadenken over welke kleren ik wel en niet aan kan, terwijl er zulke leuker kleren te koop zijn.
bumie
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: di 11 mar 2008, 12:36
Contacteer:

Bericht door bumie »

Polyester, je hebt ook verkeerde Polyester en dat is bloedheet je kan beter elastish katoen met 7 procent elastiek,dat droogt ook sneller dan normale katoen

of nog beter 92% polyamide, 8% Elastan. maar dat kan weer minder vocht opsurberen mischien zijn er ook wel betere combinaties,moet je maar zelf ook maar uittesten
Sloefje
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 16:04
Contacteer:

Bericht door Sloefje »

Ik draag vooral zwarte kleren. Of toch als bovenstuk. Zwarte tshirtjes of kleedjes. Broeken of rokken kan natuurlijk in een ander kleur bij mij omdat ik er alleen last van heb onder mijn oksels. Wat ik soms ook wel doe om een beetje kleurrijker te zijn is een kleurrijk tshirtje of soeppull aandoen en daarboven nog iets zwart zodat je de kleur ook ziet, maar onder mijn oksels de zweetplekken niet omdat je er nog iets zwart onderaan hebt.
Wat ook handig is zijn tshirtjes die gemaakt zijn van een drukke stof. Omdat je tshirt al zo druk is let bijna niemand op de zweetplekken.
flowergirl
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 24 mei 2009, 13:28
Contacteer:

Re: Kleren voor meisjes

Bericht door flowergirl »

ik draag vaak hesjes enzo over shirts of hempjes,
maar die hesjes zijn dan gehaakt of van wol, want daar zie je geen zweet in.
caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Kleren voor meisjes

Bericht door caroline »

Het vervelende van katoen is dat deze stof niet zo goed 'water' opneemt. Je kan dan toch beter polyester kiezen.En idd donkere kleren aan...doe ik ook altijd. ook veel wit,en na een paar weken de witte shirts in de bleek zetten... werkt tot nu toe prima...
ivory beach
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 16:00
Contacteer:

Re: Kleren voor meisjes

Bericht door ivory beach »

oké, het is wel wat warm soms, maar de winter moet volgens mij wel lukken, want k heb zojuist ontdekt dat je het niet ziet in wol! :o :O :banaan Dus laat die koude winterdagen maar komen :D :D
caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Kleren voor meisjes

Bericht door caroline »

idd, veel wol kopen. is alleen errug warm!!
ivory beach
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 16:00
Contacteer:

Re: Kleren voor meisjes

Bericht door ivory beach »

ach, als je die zweetplekken maar niet ziet tog? Hopelijk gewoon veel sneeuw :D :D :D

trouwens, ik vond een shirtje in mijn kast, (een gele, weet niet of dat uitmaakt) maar daarin zie je dus geen zweet, terwijl ik dat in mijn andere gele shirtjes dus wel zie, tis 73% Cotton, 3% Lycra, is het gewoon toeval, of hebben meer mensen dat met die shirtjes, want dan wil ik er nog meer ;) :o
caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Kleren voor meisjes

Bericht door caroline »

wow waar heb je dat shirt gekocht???
ivory beach
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 16:00
Contacteer:

Re: Kleren voor meisjes

Bericht door ivory beach »

Sorry, dat weet ik niet, het was een cadotje :( :roll:
Ionguamy
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 10:36
Contacteer:

Re: Kleren voor meisjes

Bericht door Ionguamy »

Ik weet dat meisjes verlangen naar kleding, natuurlijk, vindt u vele verrassingen hier.

edit admin:

link verwijderd..... dit riekt sowieso erg naar spam en ik geef je nog een kans om aan te tonen dat je niet fake bent anders is het einde oefening hier.

gr Thijs
Plaats reactie