Zorg en Zekerheid

Gezamenlijk op zoek naar vergoeding.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
angela12
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 22:57
Contacteer:

Zorg en Zekerheid

Bericht door angela12 »

Beste mensen,

Ik heb een paar jaar geleden aan mijn zorgverzekeraar, Zorg en Zekerheid, gevraagd of ze botox injecties vergoedden, dit deden ze niet.

Ik vraag me af of er anderen zijn die bij Zorg en Zekerheid verzekerd zijn en dit wel voor elkaar hebben gekregen en de manier waarop ( heeft men een verwijsbrief nodig van de huisarts),

Hoop graag reacties te ontvangen,

gr
angela
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Zover ik weet wordt botox niet vergoed door verzekeringsmaatschappijen. Zo en zo zul je er een machtiging voor moeten aanvragen bij je verzekeringsmaatschappij. Dit doe je door een machtigingsformulier in te vullen en hierbij heb je ook een dokters verklaring nodig.

Je kunt het proberen maar ik kan je nu al vertellen dat het je niet gaat lukken. Het maakt overigens niet uit wat voor pakket je hebt.

Botox moet betaald worden uit het ziekenhuis budget. De sport is dus een ziekenhuis te vinden die botox toepast en het betaald uit hun budget.

succes

Thijs
elly kuijt
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 23 jun 2008, 10:06
Locatie: Katwijk
Contacteer:

Re: Zorg en Zekerheid

Bericht door elly kuijt »

angela12 schreef:Beste mensen,

Ik heb een paar jaar geleden aan mijn zorgverzekeraar, Zorg en Zekerheid, gevraagd of ze botox injecties vergoedden, dit deden ze niet.

Ik vraag me af of er anderen zijn die bij Zorg en Zekerheid verzekerd zijn en dit wel voor elkaar hebben gekregen en de manier waarop ( heeft men een verwijsbrief nodig van de huisarts),

Hoop graag reacties te ontvangen,

gr
angela
mijn dochter had de eerste keer toen zat ze nog bij zorg enzekerheid een brief van haar huisarts en ze is naar de mauritskliniek gegaan , het werd vergoed omdat zij er al van jongsaf aan last van heeft.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Zorg en Zekerheid

Bericht door Thijs »

elly kuijt schreef:
angela12 schreef:Beste mensen,

Ik heb een paar jaar geleden aan mijn zorgverzekeraar, Zorg en Zekerheid, gevraagd of ze botox injecties vergoedden, dit deden ze niet.

Ik vraag me af of er anderen zijn die bij Zorg en Zekerheid verzekerd zijn en dit wel voor elkaar hebben gekregen en de manier waarop ( heeft men een verwijsbrief nodig van de huisarts),

Hoop graag reacties te ontvangen,

gr
angela
mijn dochter had de eerste keer toen zat ze nog bij zorg enzekerheid een brief van haar huisarts en ze is naar de mauritskliniek gegaan , het werd vergoed omdat zij er al van jongsaf aan last van heeft.

Niet helemaal correct denk ik. Het word vergoed bij de mauritsklinieken omdat zij afspraken hebben gemaakt met de zorgverzekeraars.... Het zal een verzekeringsmaatschappij een worst zijn of je er al lang of niet last van hebt.... althans das mijn ervaring. Het gaat allemaal om de centen...
elly kuijt
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 23 jun 2008, 10:06
Locatie: Katwijk
Contacteer:

Re: Zorg en Zekerheid

Bericht door elly kuijt »

ik heb het misschien niet goed aangegeven de ziekenfonds wilde het alleen maar vergoeden als de huisarts in een brief zou aangeven het hoe en waarom en mijn dochter moest er zelf ook een schrijven, nu moest ze dat ook doen toestemming vragen aan ziekenfonds alleen zit nu nu bij de zeevarenden verzekering en die zijn niet zo moeilijk zeiden eigenlijk binnen eenpaar dagen ja gaven zelfs tips welke artsen ze kon gaan , zij wilde eerst naar arnhem of naar belgie maar van hun kreeg zij het advies om naar het vu in amsterdam te gaan top.
Plaats reactie