homeopatische medicatie????

Gezamenlijk op zoek naar vergoeding.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
cermei
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2015, 15:44
Contacteer:

homeopatische medicatie????

Bericht door cermei »

Hallo ik ben hier nieuw en heb last van hoofdzweten echt heel erg en de rest van mn lichaam zweet ook maar dan minder :oops: ik schaam hier dan ook erg voor. Ik heb al veel gelezen op dit forum en vraag me af is er dan niemand die homeopatische medicijnen? En als je medicatie uit het buitenland koopt is dat niet gevaarlijk? Hoop op een reactie.

groet cermei.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: homeopatische medicatie????

Bericht door Thijs »

hoi

mijn ervaring is dat homeopatische medicijnen niet werken tegen hyperhidrosis. Misschien bij anderen werkt het wel maar bij mij niet.
Waarom zou je medicatie uit het buitenland kopen? Natuurlijk is dat gevaarlijk. Ik zou altijd eerst met je eigen huisarts overleggen of je wellicht geen medicatie kan krijgen tegen het zweten; denk aan oxybutynine en glycopyrronium. Beiden gaan zweten over je hele lichaam dus ook hoofd tegen. Het proberen waard lijkt mij.

gr Thijs
cermei
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2015, 15:44
Contacteer:

Re: homeopatische medicatie????

Bericht door cermei »

dankjewel voor je snelle reactie ik ga morgen naar mijn huisarts toe om te overleggen, hoop dat het lukt.

groet Cermei
cermei
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2015, 15:44
Contacteer:

Re: homeopatische medicatie????

Bericht door cermei »

hoi hoi nou ik ben bij de huisarts geweest en je geloofd me niet ze wil niets voorschrijven omdat ze zegt dat het tussen mn oren zit (^^^) kan dat mens wel wat doen. iemand nog suggesties? het zweten is momenteel zo erg dat ik hele dagen met een handdoek om mn nek loop, lijkt of kom ik zo van de sportschool. hoop op een reactie,

groet cermei
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: homeopatische medicatie????

Bericht door Thijs »

Belachelijk. Hier lopen veel mensen vaak tegenaan. Huisartsen die door onwetendheid niet goed handelen.
Ik zou een second opinion vragen bij een andere arts. Kan dat? is het een groepspraktijk?
Verwijs anders door naar o.a. deze website. hou me op de hoogte.
cermei
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2015, 15:44
Contacteer:

Re: homeopatische medicatie????

Bericht door cermei »

dankjewel voor je reactie ja het is idd een groepspraktijk, ik heb haar al doorverwezen naar deze website maar ook dat geeft geen resultaat, een second opinion is denk ik een goed idee :-) zal eens rondkijken thnx thijs voor je snelle reactie hou jullie op de hoogte.

groet cermei
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: homeopatische medicatie????

Bericht door Thijs »

vraag anders om een verwijzing naar de dermatoloog voor je zweetprobleem, die zijn doorgaans wel meer op de hoogte.

hou ons op de hoogte en succes,

gr Thijs
nienke86
Beekje
Beekje
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 14 sep 2014, 08:58
Contacteer:

Re: homeopatische medicatie????

Bericht door nienke86 »

Wat vervelend zeg, dat je huisarts je klacht niet serieus neemt. Hopelijk tref je een andere huisarts en heb je meer geluk. Succes! :cheer
cermei
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2015, 15:44
Contacteer:

Re: homeopatische medicatie????

Bericht door cermei »

hoi hoi, ben ff een tijdje weg geweest maar ben er weer :-) ik heb eindelijk een verwijsbrief kunnen regelen en inmiddels bij de dermatoloog geweest. Ik slik nu 2 weken oxbutynine 2.5 mg 2x per dag en het zweten is praktisch helemaal weg, ben zo superblij dit zou ik iedereen op het forum ook gunnen. ik blijf wel onder controle van de dermatoloog maar dat maakt me niet uit. ik hou jullie op de hoogte en zal me nu eerst maar eens officieel voorstellen.

iedereen veel licht en kracht gewenst,
groet cermei
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: homeopatische medicatie????

Bericht door Erje »

Wat een goed nieuws!
Wat een ander leven heb je dan in een keer hé. Geniet ervan :-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht