Rekening van sudor voor Menzis

Gezamenlijk op zoek naar vergoeding.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
jeanine
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 jan 2006, 11:10
Locatie: TILBURG
Contacteer:

Rekening van sudor voor Menzis

Bericht door jeanine »

Yes, het is gelukt dmv rechtsbijstand.
De rekening van Sudor gaat betaald
worden door Menzis!!!! :gek
:D :cheer
corette
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 21:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door corette »

Gefeliciteerd Jeanine,

Ik heb gisteren de rekening opgestuurd naar Menzis! Heb het van te voren niet aan gevraagd schriftelijk dan. heb wel ff met hun getelefoneerd en toe nzeiden ze van wel. ben benieuwd wat ze gaan doen.
heb jij het wel aangevraagd dan?
te gek hoor.

groetjes Corette
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Das in ieder geval goed nieuws! :cheer

Toen ik mijn oxydinges tabletten heb aangevraagd bij de (vervangende) huisarts zei hij dat ik de dosis naar 5 mg kon verhogen als de 2,5 mg niet werkte. Mocht dan nog niet werken raadde hij me aan om naar Sudor te gaan. Ik zit ook bij Menzis en ik heb echt geen zin om die dure rekening zelf te gaan betalen. Dus dit klinkt me als muziek in de oren! :D
Schorpioen
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 04 mei 2006, 12:02
Contacteer:

Bericht door Schorpioen »

Ben er nog niet helemaal achter wat Sudor is (een operatie??) maar iig gefeliciteerd!
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

joepie de poepie

Bericht door mirela »

Geweldig Jeanine

:D


Ik ben blij dat het gelukt is.


Veel liefs Mirela
mirjam103
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 19:11
Locatie: Dieren
Contacteer:

Bericht door mirjam103 »

Sudor is een kliniek in Almelo, ik ben 8 april geopereerd en mijn oksels en handen zijn inderdaad (extreem) droog, ik heb geen grip meer in mijn handen.
daarintegen heb ik nu wel last van extreem zwetende knieholten, onderrug, liezen en buik.
ik weet niet wat erger is, heb ik eerder nooit last van gehad!!!!
denk goed na voor je de operatie laat doen, ik heb nog een klaplong gehad na de operatie, en met het inbrengen van de drain zijn 4 zenuwen beschadigd, ik heb nu dus geen gevoel meer in mijn linkerborst, en verder nog een hoop zenuwpijn.
de operatie is niet niks en het zweten verplaatst alleen maar.
DENK ER DUS GOED OVER NA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes mirjam
jopyvan oort
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 13 apr 2006, 10:08
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Bericht door jopyvan oort »

Hardstikke goed dat je operatie betaald wordt! Ik ben net als Miriam op 8 april geopereerd, heb de rekening ingestuurd bij Menzis maar nog geen reactie terug gehad.
Ik ben nog steeds niet stabiel, sinds 1,5 week zweet ik extreem op mijn rug (koud zweet dus constant klam en koud) en toch weer de oksels. Maar ik ben ook bijna twee weken constant droog geweest. Ik snap er niks van. Mijn handen zijn wel kurkdroog maar dat was voor mij geen reden om me te opereren, het ging om mijn oksels. Volgens Sudor kan het 5 tot 6 maanden duren tot het lichaam zich heeft gestabiliseerd.
Van anderen weet ik dat de operatie voor 100% geslaagd is, ik denk dat Miriam en ik gewoon pech hebben. En alhoewel Miriam in ernstige mate klachten eraan over heeft gehouden denk ik er anders over: ik zou het meteen weer laten doen (mits het vergoed wordt natuurlijk).
Plaats reactie