hoppa

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Wilbert

hoppa

Bericht door Wilbert »

K ben Wilbert en heb sinds 1,5 jaar ook nogal last van overmatig zweet. dit voornamelijk onder de oksels. T komt op de meest vreemde momenten ineens op en soms gaat t zelfs door een wollen vest heen zoveel. daaronder heb k dan ook nog een t-shirt aan ook. t is vreemd aangezien je de ene dag nauwlijks last lijkt te hebben en de volgende dag ineens plekken van 10 bij 15/20cm onder je oksels hebt..
nicotine en cafeinie zijn iig slecht voorme als t om zweten gaat. en sommige t-shirts kan ik na een tijdje weg gooien door de bacterie die in je zweet zit. als je daarin na t wassen weer gaat zweten stinkt t naar kattepis. erg lekker.... :evil:
een paar zweetplekjes maken mij nie uit maar vaak krijg ik door t vocht geiriteerde oksels waardoor ik alleen maar meer ga zweten. vandaar die grote plekken denk ik.

nu t positieve
sinds ik mn okselhaar kort houd en mn t-shirts in de handwas doe of soms met azijn was heb ik gelukkig nauwlijks meer last van de kattenpisstank dus dat is erg relaxt, alleen nu nog iets vinden wat die grote plekken terug brengt. want zonder enige inspanning zo hard zweten gaat natuurlijk nergens over..
hoop dat t met 1 of ander deospray te reduceren is..wat ik lees op dit foru stemt mij in ieder geval hoopvol.
Trouwens mn moeder had er ook heel veel last van voordat ze in de overgang kwam. dus ik weet van wie k t heb.

botox en zo zijn voor mij niet betaalbaar als student zijnde.

groeten!
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Wilbert,
Welkom,

Ik kom ook uit het dichtbije oosten!
haha
In de overgang zweten de meeste vrouen meer dan anders.
Ik ben nog lang niet in de overgang!Maar zweet me te pletter.
Is oxybutininetabletten niks voor jou??
Via de huisarts verkrijgbaar!!!

Succes,
Kim
Gesloten