Hallo allemaal

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Carlos
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 18 apr 2007, 18:43
Contacteer:

Hallo allemaal

Bericht door Carlos »

Beste leden, via internet ben ik op dit forum terecht gekomen. Al enkele jaren heb ik last van extreem zweten onder de oksels. Zowel privé als zakelijk is het lastig en vaak erg frustrerend. Op een warme dag trekt iedereen het jasje van zijn pak uit ....

Mijn eerste stap, en toen nog hoopgevend, was het bezoek aan mijn huisarts. Daar kreeg ik aluminium chloride 20% dat ik met een watje moest aanbrengen voor het slapen gaan. 's Ochtends moest ik het heel goed afwassen. Dit hielp niet. Daarna heb ik Odorex Extra Dry geprobeerd, maar helaas.

Normaal spreek ik niet snel over het last hebben van overmatig zweten, maar heel toevallig kwam ik met een vriend over dit onderwerp in gesprek. Beide bleken we hetzelfde ongemak te hebben. Hij was op dat moment werkzaam bij defensie. De medische afdeling had hem een aluminium chloride spray voorgeschreven die goed hielp. Twee weken later had hij een extra spray voor mij megenomen om het te proberen. 's Avonds voor het slapen sprayen en 's ochtends heel goed met zeep mijn oksels wassen. Echt waar, het hielp en lange tijd bleef het zweten ook bij mij uit. Tot het moment dat de spray op was heb ik echt nergens last van gehad (buiten meer zelfvertrouwen).

Helaas is mijn vriend niet meer werkzaam bij defensie. Daarop besloot ik informatie op te zoeken over het bedrijf dat op het potje van de spray stond vermeld. Het bleek een farmaceutisch bedrijf te zijn, waarop ik de telefoon heb gepakt en gebeld. Daar werd ik werkelijk uitgelachen en werd mij gevraagd waar ik het fatsoen vandaan haalde om als particulier te bellen. Of ik gek was. Nou dat ben ik dus niet, maar wel opzoek naar een oplossing voor mijn probleem. Uiteindelijk moest ik maar naar mijn apotheek en vragen of zij mij konden helpen. Maar helaas.

Sindsdien weet ik ook niet meer wat ik ermee moet en hoop elke dag maar dat het stopt.

Het bedrijf heet Lommerse Pharma en de spray is een aluminium chloride 20%. Heeft iemand dit middel ook ooit met positieve ervaring gebruikt en kan iemand mij de naam van een apotheek geven die het middel heeft?

groeten Carlos
Softie
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 27 apr 2007, 20:30
Contacteer:

Bericht door Softie »

Dag Carlos,

Ik vind het vreemd dat u 2 maal hetzelfde product gebruikte (aluminium chloride 20 %) en dat het de eerste keer niet hielp en de 2de keer wel.
Het is ook heel onprofessioneel van die farmaceutische firma om u zo maar uit te lachen.
U kan nog altijd terugbellen, u voorstellen als Dr. ..., een beetje moeilijke woorden gebruiken en vertellen dat één van uw patiënten een tijdje hun producten gebruikte, hier heel tevreden over was maar niet weet waar hij deze precies kan kopen ;-)
De farmaceutische firma zal springen om u te helpen!
Gesloten