ook kort voorstellen

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Sayonara
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: di 03 apr 2007, 13:58
Locatie: Gelderland
Contacteer:

ook kort voorstellen

Bericht door Sayonara »

Ben enige tijd geleden al lid geworden, toen voornamelijk een hoop gelezen.. weet ni of ik me toen heb voorgesteld?
En er daarna nooit meer aan gedacht..
Ik ben een jonge vrouw van 22. Woon samen en heb 2 kinderen.. een jongen van 3,5 en een meisje van bijna een jaar :D
Ik ben me bewust van mijn meer dannormaal zweten sinds ik ongeveer 11 was.. en begon te puberen.
Mijn schaamte ervoor is altijd erg groot geweest, en ben altijd druk geweest het te verbergen..
Ik moest altijd naar de middelbare school lange astanden fietsen.. waar ik dan zo erg bezweet van raakte.. dat ik de rest van de dag nat bleef.. dus al snel pakte ik de trein :?
Baal verschrikkelijk dat ik nooit blousjes of leuk gekleurde truitjes aan kan.. altijd druk bedrukt of zwart :?
Gelukkig stinkt mijn zweet niet erg, misschien het voordeel dat ik vegetarier ben?
En pas de laatste jaren bedacht ik me dat ik toch niet de enige kan zijn met dit probleem!
En in mindere mate gaan zoeken naar wat er aan te doen is.. leef ook nog steeds een beetje in ontkenning van het probleem.
Zie mezelf nog niet zo snel naar de dokter stappen.. geloof niet dat hij dit ooit serieus gaat nemen.
Vandaag iig de 1e stap gezet door dry shields te bestellen!
Kan niet wachten tot ik ze kan gaan gebruiken, en hoop dat ze ook zo werken als ze zeggen te doen ;)
Hmm dit is niet echt een erg kort stukje geworden he :)
Gesloten