Dit ben ik !

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
suske
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 07 nov 2007, 22:51
Locatie: Limburg
Contacteer:

Dit ben ik !

Bericht door suske »

Hallo allemaal ,

Ik ben Suske ,gelijk jullie allemaal heb ik ook enorm last van overmatig zweten. Ik heb het eigenlijk al van mijn jongere jaren, maar nu het laatste jaar is het echt wel feller aan het worden. Ik voel me soms echt belachelijk door , ik voel dan de mensen naar mijn gezicht staren en ik hoor ze denken ; wat krijgt die nu ? wat scheelt er met die ? waarom begint die zo te zweten in haar gezicht ? terwijl ze er maar gewoon stilstaat ? echt ik word er soms gewoon depri van , soms zie ik het niet meer zitten om gewoon een winkel binnen te gaan want ik heb altijd bang dat ik weer begin te zweten, en terwijl het een beetje mijn beroep is . Ik ben deeltijds vertegenwoordigster en het help niet echt als ik zo begin te zweten dan kijken ze altijd zo raar ! Ik heb het toch redelijk onder controle om niet nog méér beginnen te zweten maar het lukt niet altijd en dan sta ik echt volledig onder het zweet op mijn gezicht soms zo erg dat de druppels ervan afdruipen ! Ik ben al naar een dermatoloog geweest ,hij had mij medicatie voorgeschreven maar die hebben niks geholpen .Nu ben ik met saliethee begonnen , ze zeggen dat het kan helpen ? Is het proberen waard !
Dit ben ik!


Heel veel zweterige groetjes
ichigo
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 21:47
Contacteer:

Bericht door ichigo »

Hallo suske ik kan me helemaal vinden in je verhaal,ook ik heb last van zweten op me gezicht en heb het zodanig veel dat mn leven eronder lijd.

Ik begrijp je volledig en voel metje mee,ik wens je veel sterkte en hopelijk vind je hier een oplossing (mss dat oxybutanine helpt ? )
Gesloten