Hallo allemaal

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Daan
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 14 feb 2008, 17:29
Contacteer:

Hallo allemaal

Bericht door Daan »

Ik ben Daan, 22 jaar, en ik heb ook last van Hyperhidrosis. Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden want je hebt vaak het idee dat het alleen jou overkomt. Sinds mijn jeugd zweet ik al overmatig onder mijn oksels, maar sinds mijn 17de is het zo erg, dat het echt mijn sociale leven en goed functioneren in de weg staat. Winters zijn erg, maar de zomer is nog erger. Ik heb ook verschillende dingen geprobeerd, en ik heb al 5 keer een botox-behandeling gehad, en ik moet je zeggen, de eerste keer leek het alsof ik in de hemel was, voor 4 maanden maar liefst, maar helaas werkt het bij mij niet meer zo goed, en is de duur nog maar anderhalve maand ofz van een Botoxbehandeling. Aangezien zo'n behandeling 390 euro per keer kost, wordt het natuurlijk op een gegeven moment te duur, vooral als je al om de 2 maanden terug moet. Voor de mensen die toch een Botox behandeling overwegen: Ga naar Botox center in Antwerpen, de dokter is erg aardig, en volgens mij is het daar een stuk goedkoper dan in Nederland. Ik wil nu graag in aanmerking komen voor een operatie bij Sudor. Ik hoop dat dat wat wordt, want er is niets vervelender,dan dat je eindelijk van het zweten af bent, en je weer tot de conclusie moet komen, dat het helaas weer zo ver is, en het zweten weer terugkomt. Veel succes allemaal, want hoe mooi het leven ook is, dovermatig zweten is echt een stoorzender.

Groeten van Daan
kippetje
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 23:57
Contacteer:

Bericht door kippetje »

hey daan,

welkom op het forum, ik ben ook pas lid
Hoop dat je een manier vind zodat het zweten stopt!
Gesloten