Rookie zwetertje

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
remycuber
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 08 mei 2008, 16:45
Contacteer:

Rookie zwetertje

Bericht door remycuber »

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 21 jaar en heb ook zover ik me kan herinneren altijd last gehad van overmatig zweten. Ik merkte het voor het eerst toen ik vroeger op voetbal zat en met de warming-up ik de enige was met een zweetvlek met een royale ronding op mn t-shirt :)

Enfin, ik werk inmiddels al 9 maanden op een kantoor, lekker een 9 tot 5 baantje (waar ik uitermate voor geschikt ben). Ik had na 8 weken werken al mijn eerste aanvaring met betrekking tot mijn zweten. Ik moest even naar de baas toe komen en toen kreeg ik te horen dat sommige collega's klaagden over het feit dat ik naar zweet stonk. Je kunt je wel voorstellen dat dat niet het leukste is, wat je meemaakt op het werk. Maar gelukkig spelen we altijd open kaart op het werk en ik had dat zweetprobleem daarna toentertijd goed weg kunnen 'camoufleren'.

Inmiddels neemt het weer zomerachtige temperaturen aan en ook ik ontkom er niet aan om mijn zweetproductie een tandje hoger te laten schakelen. Opzich blijven mijn oksels en voorhoofd nog redelijk droog, maar waar ik het meest last van heb is mijn zitvlak. Van s'morgens tot 5 uur s'middags last van vochtige/natte boxershorts. Ik ben wel blij dat het nog niet doordrukt door mijn pantalon, dat terzijde.

Uiteindelijk merk ik wel dat ik op elk moment van de dag wel met zweten bezig ben, en dat komt niet echt ten goede aan mijn arbeidsproductiviteit. Maar daar moet ik maar mee leren leven, zeggen we maar.

Ook met uitgaan (woon in Eindhoven) zorg ik altijd dat ik naar goed geventileerde kroegen ga, anders vul ik met gemak 1 emmer 'water' per uur en dat is niet echt een selling point bij het ander geslacht.

Trouwens, ik hoop dat wel allemaal vrij droog de zomer doorkomen en dat we het zweet niet onze zomer laat vern**ken.

Gr.

Remy :D
Gesloten