Hoi!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Rix
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 29 jul 2008, 21:25
Contacteer:

Hoi!

Bericht door Rix »

Goededag mensen,

Ik ben Ricky en ben 21 jaar. En ik zit met een probleem waar iedereen hiervoor zich heeft aangemeld. Last hebben van overmatig zweten.

Ikzelf heb er alleen last van onder me oksels, handen had ik ook vroeger last van. Ik zit al een tijd niet meer op school waardoor ik er ook minder last van heb. Want ik merk dat ik als met mijn gedachten ergens anders zit zoals nu met werken dan heb ik er beduidend minder of geen last van. Net zoals thuis of bij goede vrienden heb ik er ook weinig last van.

Ik heb al 1 stap gezet, schamen doe ik me er niet meer voor omdat jezelf toch alleen het moeilijker maakt. Maar ik vind het gewoon onprettig om met een plas water onder de oksels lopen. Ik ben er al bij de dokter geweest al jaren terug en nam het niet echt serieus, ik loop met dit probleem al vanaf 15/14 rond. En heb hetzelf als een probleem gezien wat normaal moet zijn, want zweten is toch vrij "normaal".

Ik ben ook bij een soort psycholoog geweest voor uit te zoeken of het iets met mn zweet klier te maken heeft of dat het in me hersenen zit. Maar ze zijn er niet echt uitgekomen, en er waren momenteel belangrijke en ergere problemen. Maar ik wil nog binnekort gaan studeren. Dan is het prettig dat je met goede zin na school gaat en niet met je gezweet in de klas zit.

Maargoed een hele lap tekst.

Ik vroeg me af of mensen deze problemen ook herkenbaar zijn, dat ze het thuis en op andere plekken GEEN last van hebben en andere plekken weer wel. En waar ik daar info over kan vinden.

Bedankt Ricky
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

Hoi hoi, helaas voor mij ben ik een van de weinige (heb ook al hele hoop gelezen) die ook gewoon thuis zweet...
heb al menigeen bureau stoel of gamecontroller of computer onderdeel moeten vervangen.. tja tis geen pretje...
maar wees blij, you're not alone;)
Gesloten