Ff voorstellen

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Joep
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 25 jul 2005, 10:55
Contacteer:

Ff voorstellen

Bericht door Joep »

Hallo allemaal,

Ik ben Joep en ik heb last van overmatig zweten, mijn handen en voeten zijn het grootste probleem. Het vervelendste vind ik mijn handen, natte handen wordt vaak geassocieerd met onzekerheid terwijl dat bij mensen met hyperhydroses helemaal niet het geval hoeft te zijn. Ook tijdens intieme momenten heb ik het er moeilijk mee. Je raakt iemand toch op een andere manier aan als je handen kletsnat zijn. Ervaring in mijn omgeving is dat niemand de ernst van deze klachten in ziet. Door dergelijke reacties voel ik me soms een aansteller, hoewel mijn ervaringen en de onderwerpen op dit forum bevestigen dat het wel degelijk een grote invloed heeft op je leven.

Mijn huisarts beweert dat het een aandoening is waar geen kuur tegen bestaat :hm Als ik dit forum lees dan weet ik wel beter :thumbsup
Na aandringen heeft mijn huisarts een afspraak bij de afdeling dermatologie voor me gemaakt, in november kan ik daar terecht. Wellicht kunnen ze me verder helpen en dan maar hopen ik een vergoeding kan afdwingen voor een eventuele behandeling!

Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb, het is fijn om ervaringen/tips met lotgenoten uit te wisselen!
Ik wens iedereen veel kracht toe om met zijn/haar zweten om te gaan :!:

GreetZ Joep
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hoi Joep, welkom! Vervelend dat je dokter niet weet dat er iets aan te doen valt maar zo reageren bijna alle huisartsen naar mijn idee. Er is gewoon te weinig bekend over hyperhidrosis! Helaas... Hopelijk heb je meer succes bij de dermatoloog!
Gesloten