Hallo, even voorstellen!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Debby
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 17:15
Contacteer:

Hallo, even voorstellen!

Bericht door Debby »

Hallo, ik ben Debby, nieuw hier. Na ruim tien jaar met HH te hebben rondgelopen en meerdere malen niet serieus te zijn genomen door de huisarts (eerst was het de puberteit, toen medicatie, toen stress en op het laatst aanstellen). Ik had werkelijk alles al geprobeerd wat je zelf maar kan verzinnen. Op het laatst liep ik dagelijks met okselpads in mij t-shirts. Op zich werkten die wel...... voor 2 uurtjes, maar als je deze 4 tot 5 maal per dag moet vervangen gaat dit best in de kosten lopen! Per toeval ben ik bij bij dr. Jacobs van praktijk Jacobs, Lammers en Smits terecht gekomen.

Hier ging een wereld voor me open toen mij werd verteld dat ik het me niet inbeelde en het echt een serieurs probleem is. Dr Jacobs heeft mij super goed geholpen en verteld over de mogelijkheid van botox. De kosten is even slikken, maar is op jaarbasis goedkpoper dan okselpads en is het zeker waard. 2 April heb ik mijn eerste behandeling gehad en na enkele dagen heb ik voor het eerst in jaren een grijs t-shirtje gedragen. Nu draag ik bijna alleen maar rood, grijs en bv. rose. Kleuren die ik jaren niet heb aangedurft, om nog maar te zwijgen van de schaamte ongemak en onzekerheid. Ik voel me nu weer een stuk zekerder en ben ook weer een stuk vrolijker.

Dus eigelijk loop ik al best lang mee (ruim tien jaar), maar eigelijk ook al aan het afbouwen. Ik hoop voor iedereen dat ze een behandeling vinden die bij hun past en anders de steun van mensen die het wel begrijpen!
Gesloten