eindelijk lotgenoten gevonde

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
cat
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 04 sep 2005, 18:18
Locatie: bilzen belgie
Contacteer:

eindelijk lotgenoten gevonde

Bericht door cat »

hey allemaal

ik kon het amper geloven toen ik dit zag het voelt eigenlijk best wel goed te weten dat er mensen zijn die begrijpen hoe het voelt :) . ik ben 17 en heb er al zon 3 jaar last vanvooral onder de oksels.
ik heb ook al odorex gebruikt en 3 maanden lang was ik in de hemel maar toen stopte het opeens met werken. :cry:
sineo5 vind ik hier in belgië nergens :(
mijn huisarts snapt er helemaal niets van die geeft me telkens, goedbedoelde welliswaar, maar ongeloofelijk nutteloze tips als " draag katoene bloesjes, inplaats van die synthetische" jaja allemaal goed en wel maar daar zie je de kringe pas echt op :s ik ben aant leren om apotheek assistente te worden en nu ga ik eens vragen aan men bazin (apothekeres) of zij niets weet.


groetjes katrien
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

heey,

Ik ben ook 17 en was eerst ook heel tevreden over de odorex ultra dry, beetje jammer dat het idd met een paar maanden steeds minder goed begon te werken. Nou zijn mijn oksels niet zo'n groot probleem voor mij, maar zijn het voornamelijk mijn handen en voeten. Syneo5 heb ik ook gebruikt, dat werkte voor mij helemaal niet, de odorex werkte beter. In Belgie hebben ze ook iets genaamd axitrans, daar heb ik ook wel positieve verhalen over gehoord, en dat kan ik in NL weer niet vinden. :P
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht