Nieuw op het forum

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
co42
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 06 aug 2011, 13:33
Contacteer:

Nieuw op het forum

Bericht door co42 »

Hallo,

Ik ben Co en ik ben hier nieuw op het forum. Ik ben bijna 43 jaar en woon in Waddinxveen. Sinds 2004 heb ik last van overmatig zweten. Ik weet nog steeds niet precies waar het vandaan komt. Ik heb veel stress, spanningen en tegenslagen in mijn leven gehad. Daarom slik ik ook anti-depressiva. Maar het zweten wordt steeds erger. In de zomermaanden vind ik dat niet zo erg, maar zodra de temperaturen weer gaan zakken loop ik extra veel kans op kouvatten. Het is nu augustus en ik zie met angst en beven de herfst aankomen. Toch nog redelijke temperaturen, maar oh zo oppassen voor de koude wind. Bij de minste of geringste inspanning moet ik al zweten.

Ik heb bijna 12 jaar cavia's gefokt, maar het gaat gewoon niet meer. Het kost me gewoon teveel energie, maar ik raak mijn jonge cavia's vanwege de aanhoudende economische crisis ook niet meer kwijt. Ik heb nu nog 30 beestjes, maar dat gaat deze maand zakken naar ongeveer 19. Er komen nog drie nestjes aan, dat wel. Maar meer dan 20 beestjes kan ik helaas niet meer aan.

Ik heb geen werk meer. Dat is een heel lang verhaal. Maar in 2007 ben ik overspannen geraakt. Daar ben ik eigenlijk nooit helemaal meer van hersteld. Ik doe nu nog een beetje vrijwilligerswerk, maar dat is het dan ook. Maar ik zou zo graag nog een leuke administratieve baan krijgen. Ik hoop, dat ik over zo'n drieënhalf jaar (begin 2015) als al dat scanwerk is verricht nog een baan te krijgen. Maar het valt allemaal niet mee. Arbeidsongeschikte mensen en oudere werknemers hebben tegenwoordig het nakijken.

Ik weet, dat er pleisters zijn die het overmatige zweten tegengaan. Maar het schijnt zo te zijn, dat je dan geen auto meer mag rijden. En die auto en dat rijbewijs wil ik never nooit kwijt. Maar dat zweten moet gewoon een keertje ophouden. Ik heb me daarom hier maar op dit forum aangemeld. Misschien dat iemand een oplossing heeft, zodat het overmatige zweten op gaat houden maar dat ik wel kan blijven autorijden. Stoppen met de anti-depressiva is op dit moment (nog) geen optie.

Groeten van Co.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Thijs »

Hoi Co,

Welkom op dit forum. Welke pleisters bedoel jij ? Ik heb er nog nooit van gehoord. Je zou oxybutynine tabletten kunnen proberen via de huisarts. Lees meer hier over bij de tabletten sectie.

hou ons op de hoogte hoe het je vergaat en wat je gaat doen.

groetjes Thijs
Gesloten