Hoi allemaal (en meteen maar wat eigen tips)

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
svdm83
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 02 sep 2011, 23:43
Contacteer:

Hoi allemaal (en meteen maar wat eigen tips)

Bericht door svdm83 »

Hoi allemaal!

Mijn naam is Saskia en ben 28 jaren jong.
Ik kwam naar dit forum om eens wat tips te zoeken voor mijn probleempjes.

Mijn probleempjes
Dat zijn puur en alleen bij mijn oksels, mijn voeten zal je nooit ruiken. En extreem veel zweten is het probleem niet, meestal vergeet ik gewoon m'n deo op te doen. De sensitive van Kruidvat (roller) gebruik ik nu en werkt stiekem best prima. Altijd wel wat te zien, maar daar kan ik mee leven.

Bij mij is het probleem eerder de geur. Of ik nou wel of geen deo op doe, ik ga stinken. Als ik deo op doe, vermengt mijn geur zich gewoon in de geur van de deo, niet bijzonder prettig.
Maar als de deo is uitgewerkt (of ik vergeet het weer eens) dan is het net of iemand een voorraad uien over mijn oksels uit smeert (eet ze vrijwel nooit). En tegen de avond voel ik me net een wietplantage, zo erg kan het ruiken. (Nee ik rook of gebruik niets).

Wat voor mij helpt
  • Misschien ligt het aan mijn huidtype, maar alle wasemulsies met een PH lager dan 5.5 werken prima om direct zweet geurtjes aan te pakken. Ik ruik meteen niets meer.
    Een lekker wascreme zoals Dove werkt namelijk totaal niet om de geur weg te krijgen.
  • De stoomstand in je strijkijzer. Ook prima om de geurtje en sommige verkleuren weg te krijgen uit kleding.
  • Ik ben er recentelijk achter gekomen dat ik beter reageer op sensitive deo's dan die extra strong deo's. Heel raar.
Mijn vragen aan jullie
  • Mijn 'oksel-klieren' zijn volgens mij dikker dan normaal. Waar normaal iets van een holte onder de oksel zit loopt het bij mij egaal door.
    Ik voel ook mijn klieren zitten als ik in mijn 'oksels' knijp. Dus hebben meerdere van jullie dit? Misschien toch iets van overactive verwerking van gifstoffen ofzo?
  • En de geur, ik las op wiki dat bepaalde geuren kunnen duiden op bepaalde ziekten. Iemand die hier meer van weet?
    Omdat ik steeds ui'tje wordt in de loop van de dag!
------

Groetjes!!
Saskia
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht