Hoi ik ben Valentijn

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Val23
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 07 mei 2012, 12:34
Contacteer:

Hoi ik ben Valentijn

Bericht door Val23 »

Hallo allemaal ik ben valentijn. Ik heb me hier aangemeld omdat ik last heb van hydrosis. Ik heb het in een hele erge vorm denk ik want bijv. 500 meter fietsen en me rug is helemaal nat. Ook heb ik last van zweten tussen de bilnaad en liezen en natuurlijk de oksels. Wie of wie kan mij helpen? bestaat er niet een mogelijkheid tot opereren zodat alle zweetkliertjes waar ik last van heb verwijderd kunnen worden of kan dat niet? Wat helpt dan wel, het is zo erg dat ik denk aan zelfmoord omdat ik geen normaal, sociaal leven kan leiden en geen leuke kleding aan kan doen ivm het zweten. :help :( Graag lees ik jullie reacties tegemoet, met vriendelijke groet Valentijn.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Hoi ik ben Valentijn

Bericht door Erje »

Hoi Valentijn,

Welkom op dit forum! Kijk eens rustig rond hier, er worden allerlei oplossingen aangedragen, maar wat voor de één helpt, helpt voor de ander misschien weer niet, dat is een kwestie van uitproberen. Tegenwoordig is er al wel veel mogelijk en ons probleem staat volop in de belangstelling, er komen steeds nog weer nieuwe oplossingen bij.
Ik ben geschrokken van het woord zelfmoord! Ik raad je dan ook aan om langs je huisarts / psycholoog te gaan en over je problemen te praten.
Ik wens je veel sterkte toe.

groetjes van Erje
Gesloten