Mij even voorstellen en mijn probleem :)

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
zwetendmeisje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 17 feb 2013, 17:05
Contacteer:

Mij even voorstellen en mijn probleem :)

Bericht door zwetendmeisje »

Hallo,

Ik ben Marieke, een meisje van 16jaar.
Vanaf dat mijn pubertijd begonnen was ben ik enorm beginnen zweten, maar zo neig dat het niet normaal was.
Ook heb ik het altijd warmer dan al mijn medemensen..
Ik heb hier ook gelezen dat veel mensen dat veel zweten ook enorm blozen, dat had ik er nog nooit bijgedacht, maar toen ik het las besefte ik dat ik ook inderdaad enorm bloosde.
Ik ben dan ook hierbij nog is enorm verlegen, misschien is dit omdat ik mij ook enorm schaam omdat ik zo hard zweet, maar knappe jongens moeten nog maar iets zeggen of ik bloos al, ook gewoon in de klas, als ik een antwoord geef of vooraan iets moet zeggen, ik ben gewoon 1 grote TOMAAT :oops: ik vind het zo ambetant...

Ik ben onlangs ook beginnen opzoeken of er niets bestaat om het zweten te stoppen of op zijn minst te verminderen, hierop kwam ik uit op hyperhidrosis. Dat plaatje klopte wel bij mij vond ik, mijn vader zweet namelijk ook enorm en mijn zus ook, maar zij is nu 18 en bij haar is het nu vééél minder..
Zo ben ik ook op deze site terecht gekomen : http://www.stopovermatigzweten.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze site trok mij enorm aan en heb die mensen ook gecontacteerd, ik heb ook antwoord gekregen. Alleen vragen ze mijn telefoonnummer om telefonisch contact op te nemen.
Nu aangezien ik 16ben(minderjarig dus) en enorm verlegen(ik bel ook helemaal niet graag, tenzij het echt nodig is) weet ik dus niet goed of ik dat ga doen en mijn ouders weten ook nog niet dat ik de site gecontacteerd heb. Wat denken jullie?

Zo voila :) mijn probleem is dit :)
Laatst gewijzigd door zwetendmeisje op ma 18 feb 2013, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Mij even voorstellen en mijn probleem :)

Bericht door Thijs »

Ik zou sowieso e.e.a. met je ouders bespreken. Als die mensen van die website contact opnemen en een van je ouders pakt op dan weten ze het ook. Het helpt ook om er met iemand over te praten die je vertrouwd.

succes en laat ons weten hoe of wat.

gr Thijs
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht