Ben nieuw hier en desperate

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Zweetje
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 17 okt 2005, 14:11
Locatie: zuiden des lands
Contacteer:

Ben nieuw hier en desperate

Bericht door Zweetje »

Hallo allemaal,

Ik heb veel gelezen op dit forum en er staat zoveel info, genoeg om te proberen in ieder geval.

Ik vraag mij echter wel af of mijn probleem hetzelfde is als de meeste hier.

Ik heb elke dag natte oksels. Maar het komt niet door warmte of inspanning heb ik het idee. Als ik naar mijn werk fiets (5km) kom ik nagenoeg met droge oksels aan. Dat blijft zo (als ik er niet te veel mee bezig ben) tot mijn middag pauze. Kompleet droog, maar dan...
loop ik in mijn pauze een half uurtje door de stad en dan zijn ze kletsnat. Dan ga ik erop letten en wordt het natuurlijk erger.
Als ik een dag thuis ben, geen probleem, geen natte oksel, totdat er mensen op bezoek komen. Ik snap er niks van en wordt er gek van. Altijd natte plekken in je kleding en altijd witte of zwarte kleding aan.
Mijn oksles ruiken ook niet vies als ze kletsnat zijn. 's nachts heb ik er al helemaal geen last van.

Heb ik nu hetzelfde probleem als de meeste van jullie hier, of heeft dit niks met overmatig zweten te maken en ben ik gewoon een te gespannen ventje?? Of zijn er meerdere met hetzelfde probleem?
Ik wordt er echt gestoord van. Ik sta 's ochtends al op met het idee: als ik maar niet te veel ga zweten en dat niemand het maar ziet. Elke dag opnieuw en durf zelfs al niet meer met mijn zoontje naar de kermis.

Zo het hoge woord is er uit. Ik hoop op veel reacties en ben blij dat er een site als deze is!!!
tiepmiep
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 15:09
Contacteer:

Bericht door tiepmiep »

Hoi Zweetje,

ook ik had precies zoals jij het beschrijft. Vooral als er mensen in de buurt waren. Soms dagen geen last weekenden altijd droog. Maar ik had het op een geven moment zelfs als ik net onder de douche vandaan stapte.
Ik kan je een hele hoop vertellen hierover maar dan wordt het een heel lang bericht. inmiddels heb ik Thoracale sympathectomie laten uitvoeren en ik ben geheel van mijn probleem af.

Helemaal te gek. Heb me nog nooit zo schoon gevoeld.


Maar misschien in Botuline toxine een oplossing voor jou.

Succes
Zweetje
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 17 okt 2005, 14:11
Locatie: zuiden des lands
Contacteer:

Bericht door Zweetje »

En wat houdt dat precies in wat jij hebt laten uitvoeren? is dat de bekende operatie waar iedereen het over heeft?
Zo ja, ben je dan niet op andere plekken gaan zweten, want dat is over het algemeen wat je hier leest.
undercover
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 08 jun 2005, 15:33
Contacteer:

Bericht door undercover »

gebruik alluminium chloride 20% dat helpt bij mij heel goed voor mijn oksels! ben al een tijdje droog onder de oksels en ben er zeer tevreden mee vraag het aan je huisarts voor dat spul.
Zweetje
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 17 okt 2005, 14:11
Locatie: zuiden des lands
Contacteer:

Bericht door Zweetje »

Bedankt undercover voor je reactie!
Ik ben bij de huisarts geweest en hij heeft botox voorgesteld.
Ik moet hem vandaag bellen of het vergoed wordt. Zo niet, ga ik jou voorstel zeker proberen.
Hoe lang gebruik jij het al?? Ik lees vaak dat de werking na een tijdje verdwijnt. Hoe zit dat bij jou?
snowfreakz
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 22:08
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door snowfreakz »

Gebruik botox
3 jaar geleden voor het eerst gestart met de behandeling. De botox werkt ongeveer 6 a 9 maanden. Dan moet de behandeling herhaald worden. Ik heb wel het idee dat het iedere volgende keer langer werkt. De laatste keer zat er 9 maanden tussen en eigenlijk was het zweten nog minimaal onder de oksels.. Goed nieuws dus, heb alleen wel het idee dat het op sommige plekker erger is geworden (gezicht) maar dat weegt wel op tegen de droge oksels.

p.s. aluminium hydrochloride hielp bij mij niet. heb het uiteraard wel eerst geprobeerd..
Gesloten