Hallo allemaal!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
M@rk
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 31 mar 2015, 15:16
Contacteer:

Hallo allemaal!

Bericht door M@rk »

Mijn naam is Mark, en zoals de meesten van jullie heb ik ook last (gehad) van overmatig zweten. Sinds mijn 15de had ik last van natte plekken in m'n kleding, waar ik me erg ongemakkelijk bij voelde. ¨Dit zal wel bij de leeftijd horen¨ dacht ik vaak, ondanks dat ik al zonder enige vorm van inspanning enorme plekken kreeg onder mn armen. Sinds een jaar is het erger geworden. De plekken werden groter, en ook begon ik al eerder te zweten.

Vorig jaar augustus ben ik als zelfstandige (online marketing) begonnen. Mijn overmatig gezweet begon mijn dagelijks leven steeds verder te beïnvloeden, en bij klanten hield ik vaak mijn colbert aan om de plekken te camoufleren. Dit was het punt waarbij ik mezelf realiseerde dat er wat moest gebeuren.
Mijn huisarts vertelde me dat er 2 opties waren: Botox of een nieuw soort behandeling waarbij de zweetkliertjes 'weggebrand' worden. Botox is maar van tijdelijke aard, en het leek me ook geen fijn idee dat er eens per zoveel maanden een hoeveelheid Botox in mijn oksels zou worden geprikt.

Daarom besloot ik voor 'de nieuwe' methode te gaan, de Miradry. Mijn ervaringen zal ik ook hier op het forum posten.

Sinds deze behandeling in februari van dit jaar heb ik geen enkel druppeltje zweet meer gezien, en hou ik het weer droog!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Erje »

Hoi Mark, welkom hier!
Wat goed dat je huisarts je meteen serieus nam en ook dat hij zo goed op de hoogte was van de nieuwste behandeling. En helemaal super dat je na één behandeling al meteen helemaal van je probleem verlost bent.
Ik ben benieuwd naar je verhaal.

grtz, rj
M@rk
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 31 mar 2015, 15:16
Contacteer:

Re: Hallo allemaal!

Bericht door M@rk »

Hallo RJ,

Bedankt! Misschien heb ik niet veel meer bij te dragen omdat mijn problemen al zijn opgelost (tot nu toe). Gelukkig heb ik veel aan deze website gehad door de ervaringen te lezen met de Miradry, en daarom vond ik het netjes ook mijn ervaring te delen in de hoop ook anderen hiermee te 'informeren'.

In dit topic vertel ik iets over mijn ervaring met de Miradry.

Groeten,

Mark
Gesloten