Hallo iedereen ik ben nieuw hier

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Care
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 19:45
Contacteer:

Hallo iedereen ik ben nieuw hier

Bericht door Care »

Mijn verhaal: :oops:

Na heel lang piekeren en heel veel schaamte ben ik naar de huisarts geweest voor overmatig zweten beter bekend bij de dokter als hyperhidrosis en heb ik de dokter gevraagd wat ze voor mij kon betekenen.
Ik kreeg toen een recept mee genaamd Aluminium hydroxychloridespray
maar omdat dit even hielp en daarna niet echt meer ben ik weer naar de huisarts geweest deze heeft me toen doorverwezen naar de dermataloog.
De dermataloog kon mij niet verder helpen en verwees mij door naar de neuroloog zodat deze mij kan uitleggen wat botox injecties in houd en of ik hiervoor in aanmerking kom ik ben benieuwd volgende week heb ik de afspraak en weet ik hoop ik meer.

Nu heb ik bij mijn zorgverzekeraar Agis geinformeerd of deze injecties vergoed werden en jullie raden het al deze worden niet vergoed.

Bij toeval kwam ik op dit forum terecht en ben heel blij dat ik hem heb gevonden.
Nu heb ik niet meer het idee dat ik de enige ben met dit probleem maar een heleboel mensen met mij mee die dit ook hebben.
Ik heb inmiddels al heel veel afgelezen op dit forum en wordt al heel wat wijzer.

Groetjes C
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Care,

welkom allereerst op ons forum!!!
Laat je ons weten hoe het volgende week afloopt???
Zijn erg benieuwd!!!
Gr Kim
Care
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 19:45
Contacteer:

Bericht door Care »

Kimmy,

Is wel goed als ik meer weet na mijn afspraak komende week
zal ik je op de hoogte houden

Ik heb trouwens jouw show van afgelopen maart via internet gezien bij Pa Paul en ik vond het heel moedig van je dat je dit hebt gedaan

Care
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Care,
dank je wel !
Ikvond het erg spannend!
Maar vond het nodig om wat te ondernemen!
Vandaar!
Ik hoop dat je wat goeds te horen krijgt bij de arts!!!
Succes.

Gr.Kim
Gesloten