Vrouw 51 jaar oud stelt zich voor

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Sinilind
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 30 aug 2017, 18:51
Contacteer:

Vrouw 51 jaar oud stelt zich voor

Bericht door Sinilind »

Dag
Ik ben een vrouw van 51 met (een beetje) overgewicht. Ik slik al jaren Anafranil voor een paniekstoornis en voel me er heel goed bij, behalve dat ik als bijwerking een deige mond en overmatig sweten heb. De laatste maanden is het veel ernstiger geworden, omdat ik in de menopause kom.
Ik sta voor de klas en het is echt hinderlijk. Nog erger vind ik dat mijn voorhoofd en mijn achterhoofd (in de nek) kletsnat zijn. Het is vreselijk en ik weet niet meer wat te proberen.
Ik heb net saliedruppels gekocht en hoop dat het na een poosje gaat helpen.
Sinilind
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Vrouw 51 jaar oud stelt zich voor

Bericht door Erje »

Hallo Sinilind,
Welkom op dit forum.
Wat vervelend dat het zweten de laatste tijd verergerd is. Hopelijk helpen de saliedruppels, vaak moet je dit wel een tijdje gebruiken voor je resultaat merkt.

Misschien is het goed om je ook te verdiepen in de eventuele andere mogelijkheden die er zijn, qua medicijnen, namelijk Oxybutinine en Glycopyrronium. Die kunnen helpen bij zweten op bv het hoofd. Meer hierover kun je vinden onder " Medicijnen ".
Ik weet natuurlijk niet of die samen gebruikt kunnen worden met de medicijnen die je al hebt, dus ik raad je aan om hiermee sowieso naar de huisarts te gaan.
Mocht die er niet voor open staan dan eventueel de dermatoloog.
In de tussentijd sterkte, en hou ons op de hoogte hé ☺

Groetjes,
RJ
Gesloten