Hoi hoi!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
sweatie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 09 mar 2006, 20:08
Contacteer:

Hoi hoi!

Bericht door sweatie »

Ik zal me even voorstellen. Ik ben 28 jaar en kan me eigenlijk niet goed herinneren wanneer het overmatige zweten is begonnen. Ik weet wel dat ik er inmiddels een paar jaar echt last van heb en dat het me in steeds meer dingen belemmert. Ff Voor de duidelijkheid: bij mij gaat het voornamelijk om de oksels en billen/benen en in de zomer ook buik en rug. Jullie raden het al: geen leuke gekleurde kleding, altijd dezelfde veilige saaie kleding tijdens bruiloften/feesten, bijna niet op durven staan omdat ik vastplak aan een bank of stoel, in de zomer altijd met een shirt om mijn middel lopen. Zucht, het zal jullie allemaal wel bekend voorkomen. Ik heb er nog nooit met mijn huisarts over gesproken, zo erg vond ik het nog niet. Maar nu komt het, ik ga over een paar maanden trouwen en nu zie ik het helemaal niet meer zitten. Het lijkt alsof het deze winter weer erger is geworden. Tijdje geleden heb ik syneo 5 en therme geprobeerd onder mijn oksels maar dat helpt niet altijd. Daarnaast kan ik dat goedje natuurlijk niet over mijn hele lichaam spuiten. Dat is geen doen. Ik heb nu eindelijk de stap genomen en een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik wil hem naar oxybutinine vragen en ik hoop maar dat hij het kent en begrip heeft voor mijn probleem. Zucht. Duimen jullie voor mij? Ik moet er maandag naartoe.
michael
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 13:34
Locatie: Wevelgem
Contacteer:

Bericht door michael »

Hey

Veel succes maaandag bij de dokter, hopelijk heeft hij een oplossing voor jou!!!!

Groetjes

Michael
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

heee

Heeel veel succes bij de dokter.
Vast moeilijk om erover te beginnen.

Groetjes
TF
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: za 18 feb 2006, 15:33
Contacteer:

Bericht door TF »

Ik heb het gewoon telefonisch gedaan bij mijn huisarts (werkt ook wel drempelverlagend) gewoon gezegd dat ik gelezen heb dat oxybutynine werkt..en toen schreef hij het zonder veel problemen voor..onder het motto baat het niet dan schaad het niet
Gesloten