nieuw

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
sweet angel
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 16 apr 2006, 14:07
Contacteer:

nieuw

Bericht door sweet angel »

hallo ik ben nieuw hier
ik vond dit forum door een ander forum waar er een link stond naar hier en ik wist niet dat er een heel forum bestond alleen voor zweten!
ik wist ook niet dat er zoveel mensen last van hebben
ikzelf ben een meisje van 18 en heb al voor zolang ik me kan herinneren last van zweethanden. het stroomt er gewoon af op school en het is niet alleen als ik zenuwachtig ben zoals sommigen zeggen maar ik heb het zelfs als ik wakker word dan begint het al meteen nat te worden!
ik heb al vanalles geprobeerd, bv middeltjes met aluminium en zo en vroeger hadden we een drionic maar dat hielp ook niet. vorig jaar zijn we naar de dermatoloog gegaan voor een zwaardere kuur met iontoforese en toen leek het te helpen. nu doe ik het nog om de 2 dagen maar het helpt niks meer.
ik weet echt niet meer wat te doen! ik heb zelfs angst gekregen voor relaties omdat ik bang ben dat mijn vriendje me niet meer zou willen als hij het weet
sorry voor men lange verhaal maar ik ben echt ten einde raad !
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

:welkom :cheer

Kijk eens rond hier, d'r staat vast wel ergens iets bij waar je iets aan kunt hebben. Ik zelf wil erg graag aan de oxydinges tabletten maar mijn huisarts wil die niet voorschrijven voor mij en die tabletten zijn nu eenmaal enkel verkrijgbaar op doktersadvies. :hm
skid kahula
Vijver
Vijver
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 02:11
Contacteer:

Bericht door skid kahula »

ik heb ze buiten de huisarts om via internet besteld...hoor Tom H :?

als je link nodig hebt om te bestellen, heur ik het wel
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

skid kahula schreef:ik heb ze buiten de huisarts om via internet besteld...hoor Tom H :?

als je link nodig hebt om te bestellen, heur ik het wel
Ik heb deze link:

http://www.inhousedrugstore-europe.com/ ... tynin.html

Maar daar moet je volgens mij met Creditcard/Visa betalen en dat heb ik niet... Of heb jij misschien een andere link? Hoe heb jij dat allemaal gedaan? Vertel vertel vertel! ;)
_Elineehh_
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 14:03
Contacteer:

Bericht door _Elineehh_ »

Heeey!!

Welkom! :D
Zelf ben ik hier ook net nieuw :P

Groetjes, Eline
Lize
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 19 apr 2006, 17:45
Contacteer:

Bericht door Lize »

Hey ik ben ook nieuw! :)

Was hier ook via een andere site terechtgekomen. Ik ben ook 18 en heb ook al last van zweethanden (oksels en voeten), zolang als ik me kan herinneren. En het is een onwijze belemmering in het dagelijkse leven!
Vroeger was ik ook altijd bang om een vriendje te hebben omdat ik dan bang was dat hij van me natte handen zou afschrikken als hij mijn hand pakte ofzo, maar daar heb ik gelukkig nu geen last meer van. Je moet gewoon zeggen dat je heel snel natte handen krijgt en er gewoon niks aan kan doen, dat zal die echt niet erg vinden hoor als hij je lief vindt :)
skid kahula
Vijver
Vijver
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 02:11
Contacteer:

Bericht door skid kahula »

TomH schreef:
skid kahula schreef:ik heb ze buiten de huisarts om via internet besteld...hoor Tom H :?

als je link nodig hebt om te bestellen, heur ik het wel
Ik heb deze link:

http://www.inhousedrugstore-europe.com/ ... tynin.html

Maar daar moet je volgens mij met Creditcard/Visa betalen en dat heb ik niet... Of heb jij misschien een andere link? Hoe heb jij dat allemaal gedaan? Vertel vertel vertel! ;)
oh...die link had ik eigenlijk ook :|

sorry...kheb toen gewoon met de creditcard betaalt

maar volgens mij staat er ergens in de voorwaarden ook nog een andere betaalmogelijkheid....maar dan moet je maar even rondneuzen

de pillen helpen trouwens niet erg goed tegen mij skitzo angstzweet aanvallen
Agni
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 25 apr 2006, 14:30
Contacteer:

Bericht door Agni »

Hoi!
Ik ben hier ook nieuw op het forum en ik weet precies hoe je je voelt!
Ik heb zelf in normale toestand last van zweethanden en in dichte schoenen last van zweetvoeten. Ik vind dit echt onwijs vervelend, want ik ontwijk elk lichamelijk contact met andere mensen. Dus geen handen schudden etc. Maar nu het warmer weer wordt, zweet ik ook op mijn schenen ( best wel erg) beetje op mijn rug, liezen en kont als ik buiten in de zon zit. En ik ga ook volgend jaar naar Australie toe, maar daar is het natuurlijk ook harstikke warm, dus dat zal daar ook wel zweten worden.
Ik durf zelf ook echt geen relatie te beginnen. Ik heb wel veel contact met jongens. en afspraakjes, maar als ze iets te serieus wordt, kap ik ermee. Want dan komt hij tenslotte mijn 'probleem' te weten en dat vind ik niet relax.

Groetjes Agni
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Bericht door Steff »

Agni schreef:Hoi!
Ik ben hier ook nieuw op het forum en ik weet precies hoe je je voelt!
Ik heb zelf in normale toestand last van zweethanden en in dichte schoenen last van zweetvoeten. Ik vind dit echt onwijs vervelend, want ik ontwijk elk lichamelijk contact met andere mensen. Dus geen handen schudden etc. Maar nu het warmer weer wordt, zweet ik ook op mijn schenen ( best wel erg) beetje op mijn rug, liezen en kont als ik buiten in de zon zit. En ik ga ook volgend jaar naar Australie toe, maar daar is het natuurlijk ook harstikke warm, dus dat zal daar ook wel zweten worden.
Ik durf zelf ook echt geen relatie te beginnen. Ik heb wel veel contact met jongens. en afspraakjes, maar als ze iets te serieus wordt, kap ik ermee. Want dan komt hij tenslotte mijn 'probleem' te weten en dat vind ik niet relax.

Groetjes Agni
Een idee om hier een topic 'contactadvertenties' te openen...? ;)
Agni
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 25 apr 2006, 14:30
Contacteer:

Bericht door Agni »

Hahaha, heel erg geestig! :P :D
Ik was eigenlijk meer benieuwd hoe andere mensen hier mee om gingen... Dus het contact met andere mensen enzo

Liefs Agni
Ruud
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 13:33
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Ruud »

foto? :o
Gesloten