eindelijk lotgenoten gevonden...

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
torretje
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 29 jul 2006, 17:13
Locatie: belgië
Contacteer:

eindelijk lotgenoten gevonden...

Bericht door torretje »

Hallo ,

ik kom hier voor het eerst op dit forum.
Ik ken tamelijk wat mensen in mijn buurt die overmatig zweten....maar zij hebben dan kletsnatte handen en voorhoofd....
Ik moet met het grootste "taboe" beginnen : ik zweet het meest in de schaamstreek.
Ik ben al de 50 voorbij....maar heb hier al jaren last van.
Nooit heb ik er met iemand durven over spreken.
Wél vermijd ik bepaalde stoelbekledingen als ik ergens kom....anders heb ik meteen een streepje vocht achtergelaten.....

Veel douchen ; zeepvrije wastablet gebruiken , maar in de schaamstreek alleen met water spoelen....katoenen slipjes...als een inlegkruisje nodig is , dan alleen uit natuurlijke materialen (wél wegwerp-inlegkruisjes)
Ik kies ook altijd voor een pantalon in een kleur waarbij je een eventueel vochtige vlek niet direct opmerk.

Is hier een behandeling voor ,
wélke dokter kan mij helpen ?
Jimmy
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 23:13
Contacteer:

Bericht door Jimmy »

Kan me je situatie goed voorstellen, want ik heb precies dezelfde klachten.
Niets zo vervelend om na een vergadering een natte stoel te moeten achterlaten. Ik blijf bewust treuzelen om maar als laatste te kunnen opstaan...
Zwarte en donderblauwe broeken zijn favouriet, licht katoenen broeken zouden beter zijn, maar die worden wel heel erg zichtbaar nat.
nicky
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 06 sep 2006, 15:10
Contacteer:

ikke ook

Bericht door nicky »

ik ben net nieuw hier en het zal dom klinken maar ik vind het heerlijk te lezen dat ik niet de enige ben :oops:
ik zweet ook overmatig en vooral in mijn liezen en mijn rug
eigenlijk zweet ik overal

als iemand ook maar een oplossing weet graag
ik loop in zwarte of donker bruine kleding om het maar te verbergen
als ik op mijn (stage) werk aan kom sta ik het liefst eerst een half uurtje te "drogen" en hoop dan dat ik snel naar mijn plekje kan lopen zonder dat iemand me aanraakt of dat het opvalt dat ik weer klets nat ben :(
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht