ik ben ook nieuw

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
misssxy
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 02 aug 2006, 16:56
Contacteer:

ik ben ook nieuw

Bericht door misssxy »

hallo allemaal

vond deze site en toen ik dit las was ik echt zo blij, er zijn idd heel erg veel mensen die ook last hebben van overmatig zweten, godzij dank
niemand durft erover te praten, ik ook niet :oops: en dan heb je echt het idee dat je er de enige in bent,
ik hoop echt wat te hebben aan ieder zijn tips, zelf heb ik nog niet zoveel geprobeerd, alleen dan odorex extra dry, ben nu een dag begonnen en het werkt (nog) niet, vraagje tussendoor, hoort het direct te werken?

ook ik baal idd van mijn shirtjes, alles gaat stuk..... :cry:

ik ga snel verder met lezen :P

Groetjes
MadCreation
Beekje
Beekje
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 08 mei 2006, 08:35
Contacteer:

Bericht door MadCreation »

Hoi! Welkom op dit forum.

Ik heb ook Odorex extra dry geprobeerd en voor mij is het echt dé oplossing. 'S avonds heb ik het opgebracht, goed laten drogen en de volgende dag heb ik om de minuut mijn oksels bevoeld:) Ze waren zo droog, ik kon het niet geloven.

Ik hoop dat het voor ook goed gaat werken!
April
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 05 aug 2006, 17:51
Contacteer:

Even wat over mij

Bericht door April »

Hallo mensen!
Ik ben ook nieuw hier!
En idd heb ik ook last van overmatig zweten en ik ben echt zo
blij dat er mensen zijn waarmee ik erover kan praten!
Ik praat er zelf met niemand over ( zelfs niet met m'n ouders )
want ik wilde er niet aan doen geloven dat ik echt HH had, maar ik denk dat het toch wel zo is!
Ik gaa meteen dat Odorex extra dry proberen maar ik ben bang dat op andere plekken het zweten terug gaat komen :( :shock:
Als iemand tips voor mij heeft voor iets wat écht goed werkt en geen nare bijwerkingen heeft, wil die mij dat dan laten weten? :lol:

en ps. Moet ik het aan mijn ouders vertellen?

Liefs een beginneling
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Even wat over mij

Bericht door TomH »

April schreef:
en ps. Moet ik het aan mijn ouders vertellen?
Allereerst allebei van harte welkom! :welkom

En ik zou het je ouders zekers vertellen als ik jou was. Het is toch al niet een onderwerp waar je gemakkelijk over praat met je vrienden dus het is wel prettig dat je erover met je ouders kunt praten. tenminste, dat vind ik wel.
Catharina
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 07 dec 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door Catharina »

Hoi April,

Ik weet niet wat je leeftijd is, maar als je nog thuis woont, zou ik het zeker aan je ouders vertellen. Met hun steun zou je naar de huisarts kunnen gaan, die je dan eventueel verder kan helpen.
Waarschijnlijk kom je dan in de "mallemolen" van allerlei middeltjes terecht; hiervoor geldt: je kunt het allicht proberen, misschien zit er iets tussen dat werkt!
Helpt het allemaal niet kun je je door de huisarts laten doorverwijzen naar een dermatoloog ( of in sommige ziekenhuizen een neuroloog) en die kan je dan waarschijnlijk verder helpen.

We schamen ons allemaal :oops: , maar alleen door de eerste stap zelf te zetten, kun je er iets tegen doen! (huisartsen zijn gelukkig wel wat gewend, je zult de eerste echt niet zijn). En erover praten helpt, vooral als je merkt dat je niet de enige bent.

Het is echt niet nodig om er jaren mee rond te blijven lopen, des te sneller je begint met hulp zoeken, des te groter de kans dat je iets zult vinden waar je baat bij hebt. ;)

Heel veel succes!
Gesloten