cosmogirl

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
anne
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 06 aug 2006, 12:55
Locatie: doorn
Contacteer:

cosmogirl

Bericht door anne »

ey,
ik ben net 15 (29 juli) geworden. ik woon in doorn in de buurt van utrecht, ik ga dit jaar naar vwo 4.

ik had voor de vakantie de cosmogirl gekocht en daar stond een stukje in over zweten en wat je er aan kan doe. in een kolom stond dat 13 op de 100 mensen last heeft en dat het hyperhidrosis heet.
ik had me voor genomen als k thuis was op internet info te gaan zoeken hier over. dat heb ik gedaan en so ben ik hier terecht gekomen.
ik heb net berichtjes bekeken .. en dat geeft me wel een gevoel dat ik er niet alleen voor sta, want ik durf het niet tegen mensenin mijn omgeving te vertellen.
ik hop dat hier op dit forum wat tips kan krijgen hoe ik het kan verminder en hoopelijk kan verkomen ..

gr anne
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Welkom Anne,

En inderdaad je staat er zeker niet alleen voor!
Lees het forum goed door en er staan vast dingen bij waar jij wat aan hebt!!

Succes!
Kim
Catharina
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 07 dec 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door Catharina »

Hoi Anne,

Mijn tip is: ga naar je huisarts!
Hij kan je verder helpen, er zijn veel middeltjes die je zou kunnen uitproberen; voor alles geldt: bij de een werkt het, bij de ander niet...
maar er zou zo maar iets tussen kunnen zitten wat voor jou wel werkt en dat alleen al maakt het de moeite waard deze stap te zetten! ;)

Succes ermee!
anne
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 06 aug 2006, 12:55
Locatie: doorn
Contacteer:

Bericht door anne »

bedankt ... misschien is dat wel een oplossing jah om naar mijn huisarts te gaan .. alleen ik vind hem niet so aardig dus dat probeer ik de heletijd uit te stellen.. heeft het bij jo wel geholpen dan ?????
Catharina
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 07 dec 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door Catharina »

Hoi,

Ik ben nu 34 en heb al last van HH sinds mijn jeugd.
In mijn puberteit ben ik er de eerste keer mee naar mijn huisarts gegaan, dus het probleem is bij hem al lang bekend. Na allerlei middeltjes - helaas zonder resultaat- geprobeerd te hebben, krijg ik nu botox. Dit werkt voor mij over het algemeen goed!

Het ene lichaam is het andere niet, dus voor ons allemaal geldt: UITPROBEREN!
Wie weet zit er iets tussen dat werkt!

Voor botox kom je meestal pas in aanmerking als geen andere middelen werken. Door na je huisarts te gaan zet je de eerste stap, hij kan je echt verder helpen. Ik kan me best voorstellen dat je dat moeilijk vindt, zeker als het contact niet zo goed is; maar mijn advies is: toch gaan!!!
Houd gewoon in gedachten dat je van dit probleem af wilt en hoe eerder je gaat, des te sneller is er misschien een oplossing. ;)

Ik wens je heel veel succes!
Gesloten