Voorstellen

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
iaotio
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 23:09
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door iaotio »

Hallo allemaal,

Ik zweet al vanaf mijn 10e zwaar onder mijn oksels, al die jaren, ik ben nu 43, heb ik de donkere natte plekken onder mijn oksels als een last meegedragen. Ik werk in de verkoop dus moet ik altijd een overhemd en 's winters een pak dragen. Dat overhemd is altijd wit, want dan valt het het minste op. Als ik een donkerblauw of zwart overhemd draag zit er aan het eind van de dag een witte kring onder mijn oksel omdat ik later op de dag minder ga zweten en mijn overhemd dan droogt met de witte kring als gevolg. Ik transpireer zo erg dat bij mijn kolberts hetzelfde gebeurt. Als ik dikke kolberts draag, donkergrijs gemelleerd, dan valt het het minste op. Als ik vrij ben en niets aan mijn hoofd heb, of lekker aan het klussen of tuinieren ben heb ik nergens last van. Ik ben hiermee naar de huisarts geweest en kreeg te horen dat dit komt door prestatiedrang.
Ik heb jaren deoleen gebruikt en ik moet zeggen dat ik ondanks mijn drijfnatte oksels niet naar zweet stonk, alleen die frustrerende natte plekken waren een crime. Nu gebruik ik sinds een week Odorex extra dry en ik ben droog, niet te geloven! om de dag behandelen en het werkt, het enige is dat ik tot een uur na het aanbrengen gigantisch jeuk heb, haast ondragelijk, maar als dit de prijs is voor droge oksels, dan betaal ik die er graag voor, ik kan zelfs weer gekleurde overhemden en T shirts aan, geweldig.

Mocht iemand een alternatief weten voor Odorex wat minder jeukt, of een andere tip hebben, dan hoor ik dat graag.

Sonny
ikkuh
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 19:42
Contacteer:

Bericht door ikkuh »

hej, ik gebruik nu al een hele poos odorex, en wat ik heb gemerkt, is dat de jeuk na een tijdje vanzelf verdwijnt, alsof je huid eraan went
Gesloten