Aangenaam kennis te maken

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
Pixel Panic
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 sep 2006, 15:35
Contacteer:

Aangenaam kennis te maken

Bericht door Pixel Panic »


Dag beste mensen,

Ik ben ook nieuw en vind het erg fijn dat er een forum over dit onderwerp is.
Hoera voor Thijs!!!!

Ik ben een jongen van 21 (bijna22) en heb hetzelfde probleem als iedereen hier....
Ik heb last van overmatige zweetproductie over het hele lichaam (oksels, rug, borst, hoofd, etc)
Ik ben al verscheidene keren bij de huisarts geweest en soms schreef ie nog wat voor, wat overigens nooit werkte( alu. chlor., zalfjes enz)

Het begon bij mij op mijn 15e ongeveer, toen was het nog beperkt tot mijn oksels.
Sinds een jaar of 2 heb ik het over mijn hele lichaam...ZWAAR VERVELEND!!!!!!!! zeker als je straks in je bloesje en stropdasje voor je werk moet lopen.... :cry:

Ik ben dus zelf gaan uitzoeken wat het is en waar het vandaan komt, mijn hoofdbron is het internet en ik heb op verschillende sites in verschillende talen informatie opgedaan.
Ik had al van dit forum gehoord maar was er nooit echt serieus naar gaan kijken, nu denk ikdaar anders over!!!!!
Ik heb veel geleerd op deze site en ben erg benieuwd geraakt naar het medicijn OXYBUTINE ...... Ik ga dan volgende week ook mijn arts overhalen dit te laten proberen.... Ik hou jullie op de hoogte

Gegroet Hydras, god van het water.......
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Welkom en wat kun jij leuk schrijven!!!
Haha god van het water!

Geweldig!
Kom naar de meeting op 8 oktober as!!!!!!
Dan zie je wie er nog meer zijn!!

Kim
Gesloten