Even voorstellen.....!!!

Archief

Moderators: Thijs, Erje

Gesloten
mommy25
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 23 nov 2006, 17:43
Contacteer:

Even voorstellen.....!!!

Bericht door mommy25 »

Hallo allemaal,

Ik heet Marensia, ik ben 25 jaar heb 2 kids en ben getrouwd.
Wil ten eerste even de mensen bedanken die deze forum hebben opgericht. Ik heb er echt veel aan!! :D

Ik heb al sinds mijn puberteit heel erg last van overmatig zweten en heb me er altijd voor geschaamt omdat ik van mezelf nogal stevig ben. Daardoor heb ik er ook nooit mee naar dokter durven gaan omdat ik dacht dat die gewoon zou zeggen ja je moet gewoon afvallen het komt door je gewicht etccc....Nu ben ik 25 en eindelijk ben ik ermee naar de dokter geweest nadat ik natuurlijk research had gedaan op het net en toevallig dit forum tegen kwam.

Ik d8 echt dat ik de enige was met dit probleem!!! Nou de uitslag was positief ik leed dus niet aan vetzucht met een cholesterol van 2,8!
Ik werd doorgestuurd naar een dermatoloog in het AMC Amsterdam. Ik had geluk!!! Ze zochten nog een proefpersoon voor de botoxinjecties in de oksels!! Het was te mooi om waar te zijn!!
Nou, drie weken geleden heb ik dus de injecties gehad als proefpersoon en dus gratis!! Ik ben nog steeds even nat onder de oksels als daarvoor!!
Na de vele positieve reacties die had gelezen over die botoxbehandeling had ik er dus volle vertrouwen in maarja helaas heeft het voor mij anders uitgepakt.

Gisterochtend heb ik me weer bij de huisarts gemeld telefonisch. Hij heeft mij toen terug gebeld en ik vertelde dus gelijk over wat ik had gelezen over oxybutynine. Hij was een grote steun voor mij en heeft gelijk een recept doorgefaxt naar mijn apotheek de volgende ochtend on het recept afhalen!!! Vandaag ben ik dus begonnen met de tabletten 3 keer 1 tablet per dag. Ik hoop echt dat dit voor mij de oplossing is aangezien het voor vele andere ook positief afloopt... :(

Marensia
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Marensia,

Welkom op het forum hier. Wat goed dat je huisarts zo meewerkt. Ik hoop dat de pillen zullen werken voor je!

groetjes Thijs
Gesloten