Te Koop: Hidrex GS

Iontoforese apparatuur te koop aangeboden/gezocht

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Johnw
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 02 mar 2009, 13:08
Contacteer:

Te Koop: Hidrex GS

Bericht door Johnw »

Aangezien ik vorige week een operatie heb gehad is mijn Hidrex GS overbodig geworden. Dit apparaat is een oude versie van de Hidrex GS classis die op de website http://www.hidrex.de/englisch/ionto/ionto_0.htm staat. Qua mogelijkheden is het exact hetzelfde apparaat alleen zijn de kleuren (blauw, geel) nog blauw en grijs. De bakken waar je je handen en voeten in moet doen zien er ook niet zo trendy uit. Door het vele gebruik is er 1 bak lek geweest. Dit is uiteraard verholpen en heeft daarna geen problemen opgeleverd. Uiteindelijk gaat het ook om het apparaat. De bakken kunnen wellicht ergens bijbesteld worden maar dat is absoluut niet nodig. Zelf heb ik het zo jaren gebruikt.

Ik vraag er 200 euro voor en je kan het afhalen bij mij thuis. Zo kan je zien dat het apparaat prima werkt en mag je het van mij ook nog uitproberen. Mocht het niet lukken om helemaal naar Gelderland te komen dan is het ook mogelijk om in Groningen af te spreken. Mocht dat ook nog niet lukken dan kan ik het eventueel ook verzenden. Helaas is door de verhuizing de handleiding zoekgeraakt maar deze kan ook worden gedownload van bovenstaande site.
Mdv53
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 14:09
Locatie: Almelo
Contacteer:

Re: Te Koop: Hidrex GS

Bericht door Mdv53 »

Je hebt pb
Johnw
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 02 mar 2009, 13:08
Contacteer:

Re: Te Koop: Hidrex GS

Bericht door Johnw »

verkocht!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht