hidrex 450 gezocht

Iontoforese apparatuur te koop aangeboden/gezocht

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
hilgersom
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 28 jun 2017, 19:50
Contacteer:

hidrex 450 gezocht

Bericht door hilgersom »

Goedenavond,
Bij de dermatoloog geweest voor mijn overmatige transpiratie van mijn handen en voeten. Opties zijn botox en medicijnen. Ze gaf ook een folder mee van de Hidrex. Nu is mijn vraag, wie heeft hier goede ervaringen mee en heeft het apparaat nu ergens in een hoekje staan? Het liefst met de behandelingsbakken!!! Dit is denk ik de eerste (meest vriendelijke) weg die ik wil bewandelen.
Anirac
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 06 mei 2018, 12:05
Contacteer:

Re: hidrex 450 gezocht

Bericht door Anirac »

Te koop hidrex set psp 1000 Hf va met comfortbaden.
Aangekocht in 2015 en in perfecte staat.
Vraagprijs €400.
Sense
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 13 jul 2018, 13:35
Contacteer:

Re: hidrex 450 gezocht

Bericht door Sense »

Hallo!
Ik heb uitstekende ervaringen met de Hydrex 450.
Zo goed dat ik het apparaat met een nieuw waarde van 680 euro nu kan verkopen.
Mocht je interesse hebben kijk even op marktplaats of email me op:
schrijer@hotmail.com
De Hidrex GP 450 is een kwalitatief hoogwaardig iontoforese apparaat voor de iontoforese behandeling van zweethanden, zweetvoeten, oksels en het gezicht door middel van pulsstroom.

De voordelen van pulsstroom ten opzichte van gelijkstroom zijn:

Bij de Hidrex GP450 wordt de stroom bij deze methode op een fysiologisch gunstige frequentie door het lichaam geleid. Hierdoor verdwijnt het gevoel dat er stroom door het lichaam loopt. Voor mensen met een gevoelige huid en voor kinderen is deze vorm van iontoforese behandeling dan ook aan te raden.

De intensiteit kan worden verhoogd omdat pulsstroom beter te verdragen is. Door een hogere intensiteit kan het uiteindelijke resultaat effectiever zijn dan het gebruik van iontoforese apparatuur die met gelijkstroom werken. Het apparaat wordt aanbevolen door artsen en fysiotherapeuten en wordt in veel klinieken en ziekenhuizen in ons land gebruikt voor de behandeling van overmatig zweten en hyperhidrosis. De Hidrex GP450 is voorzien van een eenvoudige bediening en wordt geleverd met een gratis set ergonomische behandelingsbakken en een handzame opbergkoffer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht