Waarom zo weinig registraties ?

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Waarom zo weinig registraties ?

Bericht door Thijs »

Hoi allemaal,

Ik vraag me al geruime tijd af waarom er zo weinig mensen zijn die zich op dit forum registreren en ook daadwerkelijk iets gaan schrijven ??

We hebben 1800 leden, das op zich best veel maar als je kijkt naar het feit dat dit forum ruim 500.000 maal bezocht wordt in een maand tijd dan vind ik het eigenlijk best wel weinig.... 1800 leden en we bestaan bijna 5 jaar......

Nu is dit niets nieuws, want sinds het bestaan van dit forum zijn er meer lezers dan schrijvers, maar mijn vraag is waarom??? Is het zo veel moeite om te registreren en je eigen ervaringen of vragen te delen???

Ik hoop echt dat meer mensen zich gaan registreren. Een ieder is van harte welkom hier, ook als je zelf geen last van overmatig zweten hebt.

Kom op mensen.... registreer je !! Het kan allemaal anoniem.

Groetjes Thijs
Mooo
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 19 jul 2009, 14:39
Contacteer:

Re: Waarom zo weinig registraties ?

Bericht door Mooo »

Ik lees dit nu pas eigenlijk. Ben al een tijdje lid, maar ik post niet zoveel. Vind het wel fijn en handig om van alles te lezen, maar er zelf over praten blijf ik een beetje lastig vinden..
Eigenlijk wel handig als iedereen wat meer schrijft. Daar hebben we ook meer aan!

Morgenochtend heb ik weer een afspraak bij de dermatoloog. Zal wel even berichten over de ontwikkelingen ;)

Groetjes!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Waarom zo weinig registraties ?

Bericht door Thijs »

Hoi Mooo!

Inderdaad veel mensen lezen een hoop maar schrijven zelf niets... terwijl dit forum alleen kan bestaan als meer mensen hun ervaringen opschrijven!!

Dus kom op schrijven !! hihi.... hou ons op de hoogte hoe het bij de dermatoloog ging ! Ga je voor botox injecties ?

Groetjes Thijs
Mooo
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 19 jul 2009, 14:39
Contacteer:

Re: Waarom zo weinig registraties ?

Bericht door Mooo »

Nou bij de dermatoloog werd ik nogal verdrietig.. Ik zag dit jaar erg op tegen oud en nieuw om iedereen een hand te geven. Heb al m'n frustraties er eens lekker uitgegooid en het leek m'n dermatoloog eens verstandig om met een psycholoog te praten. In ieder geval om me wat minder onzeker te maken. Ik gebruik sinds deze week m'n hidrex weer in combinatie met aluminiumhirochloride of hoe het ook maar heet en deoleen. Met m'n oksels en voeten kan ik wel leven, maar van m'n handen word ik echt super gek..
Ben benieuwd of het wat gaat helpen.. ik heb niet meer zoveel vertrouwen overal in. Heb het nog gehad over Odaban, maar volgens de dermatoloog is dat gewoon een middel waaraan een bedrijf geld verdient en het is nooit bewezen dat het werkt. Misschien dat ik het toch ga halen.. maar hij was er in ieder geval niet positief over.

Botox zie ik nu nog niet erg zitten. Hoor er zoveel verschillende dingen over. Voor compensatiezweten ben ik ook nogal bang. Heb een tijdlang dat aluminium spul gebruikt. Werkte toen erg goed, totdat ik ontzettend ging zweten op m'n buik en rug. Daar werd ik ook niet echt gelukkig van. Als ik ga voor botoxinjecties ben ik erg bang voor compensatiezweten.

Ik ga eerst weer zorgen dat ik wat beter in m'n vel ga zitten en even afwachten of de hidrex z'n werk weer doet. Daarna ga ik weer verder kijken!
Toevallig nog tips om wat minder onzeker te zijn?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Waarom zo weinig registraties ?

Bericht door Thijs »

Mooo schreef:Toevallig nog tips om wat minder onzeker te zijn?
Nee niet echt.. bij jou is het zweten dus echt een gevolg van je onzekerheid ?? Hebben ze dat aangetoond??

De meeste mensen met hyperhidrosis zweten gewoon constant of bijna constant, zelfs ook als ze gewoon thuis op hun gemak zouden moeten zijn. (Al is het dan wel vaak minder) Dus ik denk dat het er zo en zo wel mee te maken heeft.

Je zou Odaban gewoon eens moeten proberen, baat het niet dan schaad het niet... ik hoor er alleen maar goede reacties over....

Verder zou ik je echt niet kunnen helpen ben ik bang... kop op, en gewoon doorgaan.... enige andere optie is oxybutinine tabletten... is dat niets voor je?

groetjes Thijs
Mooo
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 19 jul 2009, 14:39
Contacteer:

Re: Waarom zo weinig registraties ?

Bericht door Mooo »

Nee ik zweet niet doordat ik onzeker ben, maar word ontzettend onzeker van het zweten. M'n handen zweten ontzettend vaak. Ook als ik gewoon thuis ben of waar dan ook.
Maar ik merk dat ik soms niet erg zweet en als de kans bestaat dat ik iemand een hand moet geven het veel erger wordt. Die tabletten zijn volgens m'n dermatoloog alleen voor mensen die overal zweten. Ik heb alleen handen, voeten en oksels, dus het heeft volgens hem geen nut om dat te gebruiken.
Eerst even afwachten wat de hidrex gaat doen en daarna ga ik weer verder kijken.. :) Bedankt voor je reactie!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Waarom zo weinig registraties ?

Bericht door Thijs »

Nou als ik het zo lees zweet jij ook bijna overal.... oksels handen en voeten.... vind je het niet genoeg ? hahaah ik zou eerder aan die pillen gaan dan met de hidrex stoeien. Maar je moet het zelf weten.... succes in ieder geval. en hou ons op de hoogte...

groetjes Thijs
dennis_
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 31 jul 2010, 12:37
Contacteer:

Re: Waarom zo weinig registraties ?

Bericht door dennis_ »

Ik ben zojuist lid geworden, maar snap wel waarom je zo weinig reacties krijgt in relatie tot het aantal bezichtigingen.

Veel mensen hebben ons probleem (overmatig zweten) en zijn vooral op zoek naar informatie en herkenning. Vandaag al gelezen dat 1 op de 100 mensen last hebben van een vorm van hyperhidrosis!
Nog belangrijker is het anoniem blijven in de vorm van een gast, want ook al zitten we achter een beeldscherm, het schaamtegevoel wordt er helaas niet minder door (bij mij ook niet).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht