Hoe meer schrijvers krijgen?

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Hoe meer schrijvers krijgen?

Bericht door Thijs »

Hoi allen,

Dit forum wordt nog steeds zeer goed bezocht. Zeker in de zomer stijgt het aantal unieke bezoekers enorm. In juni 2017 hadden we 1.4 miljoen niet unieke hits in de maand. Kortom, het forum wordt enorm goed bezocht kunnen we wel stellen. Sommige topics zijn 127.000+ keer gelezen!!!!Maarrrrrrrrrr er wordt heel weinig (nieuws) geschreven. Nu is dit van oudsher al zo maar toch wil ik een ieder vragen om mee te denken hoe we meer mensen kunnen laten schrijven hier.

Ik snap best dat men anoniem veel informatie wil inwinnen als je last hebt van hyperhidrosis, dat je vervolgens een behandeling kiest en dan als alles goed gaat van je zweet-probleem af bent. Maar waarom niet je ervaringen opschrijven zodat anderen er ook wat aan hebben???? Dit forum bestaat alleen maar door de ervaringen van anderen, waarom niet wat terug doen en ook jouw ervaringen hier opschrijven ? Registreren is gratis, kan anoniem en er worden zelden tot nooit nieuws brieven verstuurd; dus geen spam troep.

Hoe kunnen we meer mensen laten schrijven? Wie denkt mee? Ik heb al zitten denken aan een Facebook login-plug zodat je met je Facebook account kan inloggen hier maar ik denk dat dat niet aanslaat omdat men dan niet meer anoniem is. Ook zou ik het forum alleen leesbaar kunnen maken voor mensen die zich registreren. Ook dit vind ik geen optie. Iedereen moet altijd toegang hebben tot alle informatie. En dan nog is het geen garantie dat mensen ook daadwerkelijk hun ervaringen gaan delen. Lastig dus.... wie helpt?

gr Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht