Laatste updates forum

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Namens het hele overmatigzweten.nl team wensen wij u hele fijne kerstdagen toe en een zweetvrij en gelukkig 2018 !
Ook in 2018 gaan we gewoon door met hyperhidrosis uit de taboe te halen, zorgen voor voorlichting en informatie en vooral ook strijden voor erkenning en vergoeding. Overmatig zweten is geen cosmetisch probleem!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Nou zojuist de forum software geupdate naar versie 3.2.2. Vraag niet hoe, vraag niet waarom en hoe lang.... maar het is gelukt. Mochten er problemen zijn jullie weten me te vinden.

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Er zijn sinds gisteren problemen met het mail verkeer vanaf het forum. Nieuwe gebruikers krijgen hierdoor geen mail. Na activatie kunnen zij wel inloggen. Probleem is bekend bij de hoster en er wordt aan gewerkt.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

De email problemen zijn opgelost. Werkt er iets toch nog niet goed dan weten jullie mij te vinden.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Er was een ander probleem ontstaan vanwege de serverproblemen bij de hoster. Dit heeft me even wat moeite gekost maar volgens mij heb ik alles nu gefixt. Zal niet in technische details treden :)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

We draaien vanaf vandaag met https. Beveiligde overdracht dus. Volgens mij werkt alles naar behoren. Zo niet? Juist :)

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Ik heb de links sub-forum maar eens opgeschoond. Heel veel links werkten niet meer. Ik heb dus e.e.a. aangepast en als het goed is moeten de links nu allemaal werken. Ik merk dat er her en der op het forum in verschillende topics ook links staan waarvan een hoop niet meer werken. Het is ondoenlijk voor mij om deze allemaal te testen en te verwijderen. Graag begrip hiervoor. Uiteindelijk kan iedereen ook google gebruiken :)

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Ik heb een quote extensie geinstalleerd. Nu kan je van meerdere berichten gedeeltes van de tekst met je muis selecteren en vervolgens alleen die gedeeltes quoten in tegenstelling tot hoe het was; dat hij alle tekst selecteerde. Je hoeft alleen op het citeer icoontje te klikken. Werkt perfect! Check it out ;) Ik vind het persoonlijk ideaal.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Zojuist geupdate naar phpBB 3.2.3 de laatste versie. Alles is volgens mij goed gegaan.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Het "voorstel" subforum is per heden gesloten. Dit heeft 2 redenen. Een is dat voorstellen niet nodig is en twee is dat er vaak problemen werden geplaatst omtrent overmatig zweten en behandelingen die eigenlijk elders op het forum thuis horen. Het blijft wel in het archief maar nieuwe berichten kunnen niet worden geschreven.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Net geupdate naar phpBB 3.2.4. Loop je tegen fouten aan laat het me weten. Volgens mij werkt alles naar behoren.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

phpBB 3.2.5 zojuist geinstalleerd. Fijne kerstdagen allemaal.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Thijs schreef: zo 23 dec 2018, 16:28 phpBB 3.2.5 zojuist geinstalleerd. Fijne kerstdagen allemaal.
Dankjewel!
Jullie ook fijne kerstdagen!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Iedereen een heel gelukkig zweet-vrij nieuw jaar!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Nou het heeft heel veel moeite, zweet en tranen gekost maar we zijn geupdate naar de laatste phpBB versie. pfffff wat een drama.
Plaats reactie