Laatste updates forum

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Er waren afgelopen weekend wat problemen met de email berichten. Ze konden niet verstuurd worden. Bleek te liggen aan een blacklist van de server van de hoster. Als het goed is is alles weer opgelost nu. SMTP is zoooooo jaren 80. ;)

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

pfffffffffff ik ben de halve nacht bezig geweest met de update van 3.1.4 naar 3.1.5.

Het waqs niet meer mogelijk om een bericht te schrijven op het forum in plaats daarvan kreeg je een wit scherm.

volgens mij is alles nu opgelost....... ik werd er gek van........ wat een drama...... zweet staat op mijn voorhoofd.

naja toch nog 4 uur geslapen.......

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

In de maand Juli 2015 had het forum 1607304 hits, een absoluut record! We blijven strijden om hyperhidrosis uit de taboe te halen en goede voorlichting en informatie te geven aan iedereen.

Dank aan alle bezoekers en een ieder die schrijft hier !

gr Thijs
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Wow...1607304??
Dat is veeeeeel....
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Yep das zeker veel. Ruim 1,6 miljoen hits in een maand is een absoluut record. We are growing growing higher and higher ! ;)
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door onlymeisje »

Nu zou iedereen een account aan moet maken en meepraten. Op het forum zelf lijkt er weinig activiteit, helaas... :(
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Das altijd een probleem geweest hier. Mensen willen info, krijgen info, nemen een behandeling en zijn verlost en schrijven niets meer als ze het al deden. Heel jammer inderdaad.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

De MiraDry heeft nu een eigen subforum op dit forum gekregen. Terecht een eigen plek voor een behandeling die zeer effectief is tegen okselzweten als je het mij vraagt.

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

phpBB 3.1.6 zojuist geinstalleerd. Hoop dat alles na behoren werkt ! Voor het gemak gelijk maar een nieuwe extensie geinstalleerd waar jullie weinig van zullen merken maar ik wel ! ;) Volgens mij werkt alles weer als vanouds.

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

ik heb achter de schermen e.e.a. aan instellingen gewijzigd omdat dat beter zou moeten zijn. Ik hoop/denk dat jullie er weinig van merken. Bij rare dingen of foutmeldingen op het foruim gaarne direct een email naar overmatigzweten@hotmail.com
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Er zijn wat problemen met het versturen van emails vanaf het forum naar bijvoorbeeld nieuwe gebruikers. Dit gaat niet altijd goed; soms worden ze niet verzonden. ik ben hier mee bezig al weet ik echt nog niet hoe het komt.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Volgens mij is het mail probleem opgelost. vraag is nu of het komt doordat ik e.e.a. aan instellingen heb veranderd of toch door de webhoster die ik ook had ingeschakeld. Hoe dan ook, ik heb het net nog getest en het werkt weer. Bij problemen hoor ik het graag. Emailen kan altijd naar overmatigzweten@hotmail.com

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Het lag dus 100% aan een spammer op dezelfde server als waar dit forum op draait. Heel vervelend want daardoor kwamen activatie emails niet aan en werden notificatie mails van nieuw geregistreerde gebruikers niet verzonden. Ik ben er 3 dagen mee bezig geweest om te checken of ik de juiste mail instellingen had etc. etc. Allemaal voor niets dus want het lag niet aan mij. Ik begin dit een beetje zat te worden (dit is niet de eerste keer) en ik overweeg nu om een VPS te nemen. Een virtual private server. Kost uiteraard meer maar dan draai ik alleen zonder andere sites (shared hosting). ik kom hier op terug.

gr Thijs
toska
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 06 dec 2015, 14:06
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door toska »

onlymeisje schreef:Nu zou iedereen een account aan moet maken en meepraten. Op het forum zelf lijkt er weinig activiteit, helaas... :(
Hier wil ik even positief op reageren, ik heb een account aangemaakt en ik ben iemand die alle dagen eens online komt, ik sta hier bijna een hele dag online, en heb hier nog niemand online gezien zelfs niet van het team?Is het dan niet raar dat men weg blijft hier op deze forum??

Groeten
luc
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

ik denk niet dat het wel of niet online zijn van het team ook maar iets te maken heeft of men wegblijft hier op het forum.

Met gemiddeld 44 gig aan datatransfer per maand en om en nabij de miljoen pageviews is dit forum verre van dood. Mensen schrijven alleen zo weinig maar lezen ? ja dat wordt massaal gedaan.
Plaats reactie